Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Noua strategie online a Target: mai putin inseamna mai mult

Aflat in umbra Amazon, retailerul Target Corp. (al carui sediu se afla in Minneapolis) a avut un profit micut de tot in anul fiscal incheiat recent: vanzarile in magazinele offline deschise de cel putin 12 ani au scazut 3 trimestre consecutiv, iar actiunile i-au scazut cu 20% anul acesta. Asta in timp ce actiunile Wal-Mart au crescut cu 11%, iar cele ale gigantului Amazon – cu 27%! Prin urmare, Target a renuntat ...

Continua
Romania: piata de media va creste cu 6 % in 2016 (raport)

Agentia Initiative (parte a grupului IPG MediaBrands) a facut public raportul „Media Fact Book” pe 2016 si estimeaza, in paginile acestuia, ca piata de media autohtona va valora 351 milioane € anul acesta, valoare mai mare cu 6% fata de 2015 (cand s-au investit 332 milioane € in reclame). Asta dupa ce, anul trecut, a inregistrat o crestere identica si cea mai mare de dupa criza. Daca, in lumea larga, creste rapid consumul de canale media online (in Marea ...

Continua
Ce rezultate a avut cel.ro în 2016?

  *Pentru grafic la o rezolutie mai mare click pe link: bit.ly/1W4rCl9 Retailerul online CEL.ro raporteaza incheierea primului trimestru al anului 2016 pe o directie ascendenta si anunta rezultatele provizorii pentru T1 2016. Perioada ianuarie 01 – martie 31 aferenta T1 marcheaza astfel o crestere cu 40% a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului 2015. In acest trimestru retailerul a trecut ...

Continua