Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

China e capitala mobile a lumii

Dispozitivele conectate la Internet si platformele digitale au schimbat fundamental obiceiurile de consum din China, care are peste 750 de milioane de internauti (mai mult decat toata populatia Europei), conform unui raport marca nielsen.com („What’s Next for China’s Connected Consumers – A Roadmap for Driving Digital Demand”). Practic, in cifre, in acest peisaj asiatic omnichannel: ...

Continua
Carrefour investeste masiv in alimentele online

Pana in 2022, Carrefour si-a propus o strategie care include 4 elemente, citim pe retailanalysis.igd.com: va simplifica organizatia, taind 2.400 de job-uri (de la sediul central francez), fiind deschis parteneriatelor (ca recent anuntatul accord cu Tencent in China, unde compania vrea sa se impuna pe piata online nde Auchan a atut palma cu Alibaba) va investi 2,8 miliarde € in urmatorii 5 ani (de ...

Continua
De ce OMNICHANNEL este cheia catre succes?

OmniChannel – conversie pe orice canal de vanzare.   Ne dorim din ce in ce mai mult sa atingem performanta de a ajunge la posibilii clienti, oriunde s-ar afla si pe orice dispozitiv pe care ei il folosesc. Desigur, business-urile care nu reusesc sa tina pasul si sa le ofere clientilor o experienta completa, digitalizata, se afla sub amenintare.   Totusi, de ce este extinderea pe multiple canale ...

Continua
Cum sa integrezi marketingul online cu cel offline, astfel incat sa vinzi mai mult

Daca ai cel putin o prezenta offline in care vinzi (deci nu doar showroom), atunci continua sa citesti. O solutie de marketing integrata de ajuta sa cresti business-ul folosindu-te de traficul din magazinele fizice. In online este foarte usor sa masori toate eforturile de marketing. Stii cat ai cheltuit, in ce campanie. Daca ai o echipa ce foloseste inteligent parametrii UTM poti masura foarte exact fiecare canal de marketing, ce ROI aduce ...

Continua
Cum te impui in aglomerata piata e-commerce?

Comertul online este un domeniu in continua miscare, iar strategia de vanzare se schimba constant. Orice afacere e-commerce trebuie sa fie capabila sa se adapteze rapid, iar cateva sfaturi noi legate de depasirea obstacolelor (ca abandonul cosurilor si competitorii) nu strica niciodata! WooCommerce (in parteneriat cu VWO) ofera astfel de sfaturi in „Ecommerce Consumer Survey Report 2017”, realizat pe un esantion de peste 1.000 de cumparatori online (din SUA si ...

Continua
SUA: 77% dintre bacanii nu ofera servicii click&collect (raport)

Serviciul click&collect este popular in Franta si Marea Britanie, dar in SUA – conform celui de-al 84-lea raport anual al industriei alimentare marca PG, citat de progressivegrocer.com – 77% dintre bacanii nu ofera servicii de tip click&collect. Cu toate acestea, numarul de bacanii care il ofera a crescut in ultimul an, de la 15% in 2015, la 23% in 2016. Studiul a analizat 125 de companii din domeniu. Si a ...

Continua
Cum creezi continut omnichannel adaptat?

Utilizatorii interactioneaza cu brandurile pe canale multiple: web, e-mail, dispozitive mobile, aplicatii, chat online, telefon, magazine fizice. A crea continut potrivit pentru fiecare dintre acestea, care sa atraga clientii si sa le ofere o experienta memorabila, este o provocare, explica nngroup.com. Pentru a oferi o experienta omnichannel de nota 10, prin crearea de continut optimizat, in functie de contextul in care este folosit, brand-urile trebuie sa inteleaga informatii legate de utilizatori si de canalele la care acestia apeleaza: de ce ...

Continua
Vizibilitatea stocului e cheia proftabilitatii omnichannel (raport)

Consumatorul contemporan isi doreste experiente de shopping in cadrul carora poate cumpara orice, oricand, de oriunde si de pe orice dispozitiv, primind apoi produsul imediat, daca s-ar putea, noteaza stitchlabs.com. Prin urmare, retailerii trebuie sa creeze o experienta omnichannel de cumparaturi care ofera clientului transparenta cand vine vorba despre stocul de produse si eficienta operationala cand vine vorba despre livrarea acestora. Dar exista bariere semnificative in calea proftabilitatii si managerierii unei operatiuni de retail omnichannel: studii recente arata ca ...

Continua
3 provocari pentru retailerii europeni, intr-o lume omnichannel (studiu)

Retailerii din Europa sunt in curs de adaptare a operatiunilor la consumatorii digitali, intr-o lume omnichannel. Provocarile adaptarii la noile cerinte ale clientilor presupun reconstruirea sistemelor logistice si de informatii, iar UPS si-a dorit sa afle ce pasi concreti fac acestia pentru a-si asigura reusita. Studiul UPS „Pulse of the Omni-channel Retailer (2016)”, a descoperit ca 40% dintre retailerii europeni spun ca integrarea intr-o lume omnichannel e o provocare curenta pentru ...

Continua
3 provocari pentru retailerii europeni, intr-o lume omnichannel (studiu)

Retailerii din Europa sunt in curs de adaptare a operatiunilor la consumatorii digitali, intr-o lume omnichannel. Provocarile adaptarii la noile cerinte ale clientilor presupun reconstruirea sistemelor logistice si de informatii, iar UPS si-a dorit sa afle ce pasi concreti fac acestia pentru a-si asigura reusita. Studiul UPS „Pulse of the Omni-channel Retailer (2016)”, a descoperit ca 40% dintre retailerii europeni spun ca integrarea intr-o lume omnichannel e o provocare ...

Continua