Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cum sa integrezi marketingul online cu cel offline, astfel incat sa vinzi mai mult

Daca ai cel putin o prezenta offline in care vinzi (deci nu doar showroom), atunci continua sa citesti. O solutie de marketing integrata de ajuta sa cresti business-ul folosindu-te de traficul din magazinele fizice. In online este foarte usor sa masori toate eforturile de marketing. Stii cat ai cheltuit, in ce campanie. Daca ai o echipa ce foloseste inteligent parametrii UTM poti masura foarte exact fiecare canal de marketing, ce ROI aduce ...

Continua
Shopping-ul mobil: cum pastrezi legatura client – brand?

Orice site vrea sa pastreze vie legatura dintre el si consumator, asigurandu-se ca aceasta conexiune va contribui la cresterea vanzarilor, scrie thinkwithgoogle.com. Dar cum mentii legatura cu toti clientii tai online, intr-o epoca in care micro-momentele domina experienta de shopping si toata lumea face cumparaturi folosindu-si dispozitivele mobile? Intr-o lume in care, conform datelor Google, cautarile legate de cumparaturi mobile au crescut cu 120% anul trecut, brand-urile trebuie sa profite ...

Continua
Cum poate evolua industria comertului, in noua era digitala?

Traim in epoca Internetului Tuturor Lucrurilor (Internet of Things, a.k.a. IoT), in care toate obiectele (masini, electrocasnice, dispozitive mobile si portabile) sunt conectate intre ele cu ajutorul Internetului. In aceasta epoca digitala, consumatorul este conectat, avid de informatii, atent la pret si are pretentia la experiente de shopping similare pe toate canalele, scrie Alexander Leenus, creatorul Mazedon Inc. (startup de cumparaturi omni-channel), pe linkedin.com. 8 din 10 utilizatori de smartphone ...

Continua
Strategia de brand intr-o lume omni-channel

In prezent, “strategia omni-channel” este intrucatva un buzz-word in cercurile e-commerce. Fie ca discutam despre business-urile traditionale cu magazine fizice care isi extind activitatea in online, de magazinele online populare care-si deschid locatii fizice, fie evaluand lista interminabila de portaluri de shopping si de outlet-uri de social media, cea mai mare parte a conversatiei s-a centrat in jurul canalelor media. Mi se pare (Eric Yonge, expert in branding, autorul) ...

Continua