Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Notificari prin SMS integrate cu magazinul dvs. online

In Romania rata de penetrare a telefoniei mobile a ajuns in 2013 la 113.9%, conform datelor ANCOM, astfel ca notificarile SMS integrate cu magazinul dvs. online au rolul de a eficientiza modalitatea in care ii transmiteti cumparatorului informatii relevante despre interactiunea cu magazinul dvs. online.

Ce informatii relevante puteti transmite prin SMS?

  • SMS pentru confirmarea comenzii (comanda a fost procesata si urmeaza a fi livrata)
  • SMS pentru livrarea comenzii (comanda a fost livrata si va ajunge in X zile, detalii AWB)
  • SMS privind intrarea in stoc a unor produse
  • SMS pentru alerta de pret

De ce este recomandat sa transmitem informatiile si prin SMS?

  • SMS-ul ajunge in cateva secunde, este citit in cateva minute, si nu ajunge niciodata in spam, spre deosebire de e-mail. Astfel nu exista riscul ca utilizatorul sa plaseze o comanda si sa nu afle faptul ca aceasta este confirmata sau livrata. Prin SMS va avea acces in cel mai scurt timp la aceste informatii, tinand cont ca majoritatea utilizatorilor au telefonul in raza vizuala.
  • SMS-ul este un mijloc de comunicare branded, textul care apare la expeditorul acestuia putand fi personalizat, astfel incat cumparatorul sa primeasca SMS-ul de la magazinul online.
  • SMS-ul este un mijloc de comunicare concis, cele 160 de caractere disponibile sunt mai mult decat suficiente pentru a transmite toate detaliile relevante despre comanda.
  • SMS-ul este un mijloc de comunicare automatizat, la fel ca si e-mail-ul pentru confirmarea comenzii si livrarii nu necesita un efort suplimentar in a fi transmis.
  • SMS-ul este un mijloc de comunicare personal, iar daca il comparam cu e-mail-ul, care este de asemenea un mijloc de comunicare personal, putem spune ca SMS-ul este si mai personal. Astfel un cumparator va aprecia sa primeasca informatii relevante prin SMS despre comanda sa, iar relatia cu magazinul online se va consolida.

Ce date ar putea contine SMS-ul?
Daca este vorba de confirmarea comenzilor sau confirmarea livrarii comenzilor datele relevante ar putea fi, numarul comenzii, total de plata (daca utilizatorul a ales sa achite ramburs), data estimata pentru primirea coletului, cod AWB (sau track and trace), date de contact curier, call center magazin online si eventual URL catre varianta mobile a magazinului online, spre exemplu: “Comanda 123456, a fost exp. prin Curier / 0210000111, AWB: 01234560123456 si va ajunge in 00-00-0000, total: XXX lei. Info-Line: 0210000222, http://m.magazin.ro”

Cum puteti transmite prin SMS aceste informatii?
Evident, in mod automatizat, utilizand platforma dvs. de eCommerce. In acest sens trebuie sa va alegeti un provider de servicii SMS care sa va poata oferi acces API (Application Programming Interface) la serviciile sale, pentru ca platforma SMS sa se poata integra cu magazinul dvs. online, iar apoi sa luati legatura cu providerul magazinului dvs. online pentru ca acesta sa realizeze integrarea.

Din punct de vedere al efortului tehnic necesar pentru integrarea magazinului online cu platforma de eCommerce, acest efort este minim, deoarece spre exemplu integrarea cu platforma www.smslink.ro presupune doar inserarea in codul sursa al magazinului dvs. online a catorva linii de cod necesare pentru a va conecta la serviciul SMS Gateway, detaliate si exemplificate in documentatia serviciului.

 

Despre Liviu Taloi

Liviu is Co-Founder of the ECOMpedia.ro project and Community Manager for GPeC (Gala Premiilor e-Commerce - Romanian e-Commerce Award Gala). He has over 15 years of experience in online marketing and 10 years in e-commerce. He was, among other past jobs, PR Manager at eMAG. In 2005, he founded a web consulting company specialized in e-commerce and sites evaluation, Web Audit. He is also speaker at conferences and seminars, especially dedicated to electronic commerce, he write articles and market analysis. Skills: e-commerce, site audit, UX, CRO, Analytics, Online Marketing. Taloi has been selected by Cardinal Path to be a regional trainer of Google Partner Academy Programme in Google Analytics. Taloi has also GAIQ - Google Analytics Individual Qualification certification. Liviu TALOI has worked with online shops as eMAG, MarketOnline, SigmaNET, F64, FashionUP, TAMOS, Kurtmann, ZorileStore, Vexio.ro, MetaphoraBijoux, Gutuie.ro, eMenAtWork, e-commerce platforms & full digital agencies as Content Speed, Shopmania BIZ, Retargeting.biz, online tourism sites as EXIMTUR, Veltravel, he did usability & conversion rate optmization projects as for BCR - sIT Solutions AT Spardat Gmbh, Bitdefender (USA site), SKIN media, he delivered Google Analytics closed&open trainings as for BrainArt, Siniat, ING NN Asigurari de Viata, Google Partner Academy. In recent years, Liviu Taloi provided expert advice to more than 100 Romanian online stores in e-commerce, usability, analytics, conversion rate optimization and online marketing. Many of these online companies are now market leaders in their niche.

Follow Me

Leave a reply