Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Marea Britanie: Cine castiga in retailul multichannel?  (raport)

E-commerce-ul si shopping-ul in magazine fizice sunt acelasi lucru pentru client, spune raportul „Multichannel Retail Report 2016”, realizat de agentia Ampersand, scrie ecommercewiki.org: factorii care il determina sa cumpere de la un anume retailer si nu altul sunt variati, dar unul extrem de important este usurinta cu care cauta, gasesc si pot cumpara ceva prin intermediul tuturor canalelor pe care le au la dispozitive (mobile, desktop, in magazin, ...

Continua
Romania: 6 trend-uri in e-commerce, in 2016

Majoritatea jucatorilor din domeniul e-commerce-ului mondial stau cu ochii pe sectorul european, unde cifrele sunt promitatoare (procentul de e-commerce din PIB a ajuns la 2,5% in 2014 si se asteapta sa atinga 6% in 2020), scrie 2performant.com. In peisajul comertului online, a spori vanzarile inseamna a scapa de problemele recurente. In acest scop, site-ul a luat la intrebari o serie specialisti in e-commerce din Romania (dar si Bulgaria, ...

Continua
Strategiile de marketing comportamental si multichannel castiga teren in preferintele marketerilor

Marketingul multichannel a devenit o practica destul de comuna in ultima vreme, cu 25% dintre marketerii B2B si B2C caracterizandu-se ca fiind utilizatori experimentati. Aproximativ 39% dintre marketeri sunt momentan in tranzitie si doar 7% nu intentioneaza sa se angajeze in implementarea de strategii multichannel in viitorul apropiat, conform unui raport recent emis de Forrester Consulting efectuat la cererea Silverpop. Marketingul comportamental este totusi o practica mai putin matura. Doar 17% dintre respondenti se auto-evalueaza ca practicieni experimentati de marketing comportamental, ...

Continua