Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

PayU: trendurile in e-commerce in 2018, in Romania

Piata e-commerce se dezvolta constant, iar Romania inregistreaza cea mai mare crestere la nivel european (conform raportului privind comertul electronic publicat in 2017 de Ecommerce Europe), transmite PayU, intr-un comunicat de presa despre tendintele in comertul electronic, in anul care a inceput recent. ,,Pentru anul trecut, estimarile PayU arata ca intreaga piata de e-commerce s-a ridicat la 2,8 miliarde euro, urmand ca pragul de 3 miliarde sa fie depasit in 2018. In ziua de azi este foarte usor ...

Continua
De Black Friday 2017, mobile-ul va fi la putere (raport)

30% dintre pasionatii de cumparaturi din Marea Britanie si 26% dintre cei din SUA vor cumpara chilipiruri pe smartphone de Black Friday 2017 (pe 24 noiembrie), citim pe internetretailing.net. 14% dintre britanici si 9% dintre americani vor face acelasi lucru pe tableta. Puterea dispozitivelor mobile este in crestere – asta reiese din cifrele publicate in raportul „Black Friday 2017 Shopping Report: Consumer sentiment is riding ...

Continua
GPeC SUMMIT 2017: Zappos, printre speakerii internationali

Ca in fiecare an, timp de 8 luni (din aprilie pana in noiembrie), GPeC aduce numeroase evenimente comunitatii de e-commerce si marketing online din Romania. Primele doua dintre ele sunt GPeC SUMMIT (cel mai important eveniment de e-commerce si marketing online din Europa Centrala si de Est) si Competitia Magazinelor Online (care, aduce, in acest an, noutati – numarul criteriilor de evaluare a website-urilor a crescut de la 120 la peste ...

Continua
Nordstrom creste pe e-commerce investind in mobile

Magazinul de lux american Nordstrom – fondat in anul 1901, cu sediul la Seattle – se lauda cu o crestere de aproape 10% a vanzarilor online, pe Nordstrom.com, in T2 2016 (aprilie – iunie), in conditiile in care vanzarile totale au scazut, aflam de pe businessinsider.com. Astfel, fata de aceeasi perioada a anului trecut, fashion retailerul a inregistrat cu 1,2% mai putine vanzari totale (adica un total de 3,5 miliarde ...

Continua
5 moduri in care retailul e transformat de influenceri

Marketingul prin intermediul influencerilor (persoane care au influenta asupra potentialilor clienti ai unui brand) tinde, in epoca platformelor sociale si a utilizatorilor conectati la mediul digital, sa modeleze metodele traditionale de a face cumparaturi: suntem influentati de postari pe blog-uri, Facebook ori Twitter, de imagini de pe Instagram, Pinterest sau Snapchat, de recomandari personale ale acestor influenceri si luam decizia de a cumpara in functie de ele, aflam de pe ...

Continua
Viitorul apartine video marketing-ului, spun cifrele

Invodo.com a adunat cateva cifre legate de video marketing, ramura care a crescut vertiginos in 2015 si care promite sa continue dezvoltarea si anul acesta, in studiul „Video Statistics: The Marketer’s Summary 2016”. Din paginile acestuia, aflam urmatoarele: persoanele care urmaresc filmulete promotionale sunt de 1,7 ori mai predispuse sa cumpere apoi produsul cu pricina şi aproape 93% dintre cumparatori spun ca astfel de video-uri sunt factorul care ii ...

Continua
NETOPIA mobilPay introduce plata cu portofelul digital in Carrefour

Romanii pot acum plati cumparaturile cu aplicatia mobilPay Wallet in hipermarketurile si supermarketurile Carrefour din Romania. Clientii pot plati la casele de marcat, direct de pe smartphone, prin aplicatia mobilPay Wallet, portofelul digital dezvoltat de NETOPIA mobilPay, liderul pietei locale de mobile payments, transmite compania intr-un comunicat de presa. NETOPIA mobilPay a introdus din luna februarie plata cu telefonul mobil in 16 magazine Carrefour, printre care se numără toate cele din Cluj-Napoca si ...

Continua
Cel.ro: mobile în etapa precumpărare, achiziția de la desktop

În perioada 01 ianuarie-29 februarie, CEL. ro, unul dintre cei mai mari jucători online din e-commerce-ul românesc a realizat un studiu analizând comportamentul consumatorilor care au accesat site-ul retailerului reușind să traseze câteva direcții în ceea ce privește trendurile în rândurile consumatorilor virtuali din România. În urma analizei au fost identificate două segmente de vârstă relevante. Primul și cel mai activ este cuprins între 18 și 34 de ani, reprezentând practic peste ...

Continua
Fashionable by Google: webinarii dedicate magazinelor online de fashion din România

Programul Fashionable by Google se adreseaza tuturor magazinelor din zona Fashion, prin care pot invata cum sa isi optimizeze website-ul si cum pot genera mai multe conversii cu ajutorul instrumentelor de marketing puse la dispozitie de Google. Proiectul se desfasoara sub forma de webinarii cu specialisti online si echipa Google, iar printre temele abordate se numara Online Trends & Strategy, Usability Tips & Tricks, Mobile, Video etc.   Magazinele interesate sa participe in ...

Continua
Pentru a vinde online, faceti produsul usor de cumparat din… baie!

Multumita iPad-ului si altor tablete, lumea face acum cumparaturi de pe canapea, din pat sau din bucatarie, asta ca sa nu mai spunem si de cel mai “confortabil” loc cu putinta: baia. Intr-un studiu care urmeaza sa fie publicat in scurt timp, compania din Boston SeeWhy a intrebat peste 1.000 de posesori de tablete unde le-au folosit pentru a-si face cumparaturile. 10% din respondenti au recunoscut ca au cumparat ceva ...

Continua