Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

8 tendinte de marketing din 2018

Widerfunnel.com a analizat cele mai importante tendinte din domeniul marketing-ului si a discutat despre ele cu experti din domeniu, pentru a analiza ce si cum ne asteapta in 2018: Clipurile video vor face legea. Consumatorii isi doresc autenticitate (Kissmetrics scrie ca privitorii sunt cu 64% – 85% mai dispusi sa cumpere ceva dupa urmarirea unui clip video cu produsul respectiv; ...

Continua
Micro-momentele fac legea in online

Oamenii sunt nedespartiti de telefoanele lor mobile si atunci cand iau decizii legate de ceva ce au nevoie pe loc sau cat mai rapid (o pizza, sa afle unde e cel mai apropiat coafor, sa cumpere un bilet de avion online), traiesc micro-momente vitale de inteles pentru orice marketer, in calatoria consumatorului spre check-out. Clientii iau decizii din ce in ce mai rapid si se asteapta sa primesca ce-si doresc la fel de repede, scrie ...

Continua
Bilantul editei a doua de eCommCongress (8-9 aprilie, Bulgaria)

Antreprenorii si profesionisti in e-commerce s-au strans la Sofia, in perioada 8-9 aprilie, la a doua editie a eCommCongress, cel mai mare eveniment de profil din tara vecina. Timp de doua zile, la Inter Expo Center, 19 profesionisti din 6 tari au sustinut conferinte, in cadrul carora s-au aflat informatii interesante despre utilizatorii online si despre cum vad acestia micro-momentele: Janet Naydenova a dezvaluit ca 32% dintre utilizatori se documenteaza si ...

Continua
De ce conteaza atat de mult analiza clientului?

Analiza datelor despre clienti (Customer Analytics/CA) este examinarea sistematica a informatiilor clientilor unei companii pentru a identifica, a atrage si a retine cei mai de valoare clienti. Echipa de marketing are acum la dispozitie atat de multe date despre consumatori incat poate analiza fiecare etapa a procesului de cumparare, iar un nou raport al Harvard Business Review explica de ce folosirea acestor date e vitala pentru a obtine un avantaj fata ...

Continua
Shopping-ul mobil: cum pastrezi legatura client – brand?

Orice site vrea sa pastreze vie legatura dintre el si consumator, asigurandu-se ca aceasta conexiune va contribui la cresterea vanzarilor, scrie thinkwithgoogle.com. Dar cum mentii legatura cu toti clientii tai online, intr-o epoca in care micro-momentele domina experienta de shopping si toata lumea face cumparaturi folosindu-si dispozitivele mobile? Intr-o lume in care, conform datelor Google, cautarile legate de cumparaturi mobile au crescut cu 120% anul trecut, brand-urile trebuie sa profite ...

Continua
8 trend-uri in comunicare, pentru 2016

Compania internatională de consultanta in comunicare Grayling a publicat o analiza proprie a celor 8 tendinte in comunicare pentru anul viitor, scrie jurnalistul si consultantul Victor Kapra pe blog-ul propriu, victorkapra.ro. Previziunile sunt urmatoarele: Brand-urile trebuie sa se orienteze spre oameni. Tinerii din generatia Y (nascuti in perioada 1980 – 2000) au putere din ce in ce mai mare pe piata, iar firmele care isi doresc loialitate si longevitate ...

Continua