Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

E-book gratuit: 6 pasi cu care sa incepi sa faci marketing online pentru business-ul tau

Ai un business sau un magazin online la inceput de drum si nu stii de unde sa incepi? Ai colegi noi care iti doresc sa descopere tainele marketingului online? Sau pur si simplu iti doresti sa afli mai multe despre marketingul online? Te invitam sa te gandesti ce inseamna marketingul digital… Facebook? Reclama pe Google? E-mailuri cu oferte sau promotii? De ce crezi ca este important marketingul online pentru business-ul tau sau pentru magazinul tau online? De la bun inceput trebuie ...

Continua
9 statistici ce dovedesc valoarea content marketing-ului

Content marketing-ul este viitorul, fiind mai ieftin si mai eficient decat marketing-ul traditional, scrie contentmarketinginstitute.com. Consumatorii sunt satui de reclame insistente si tactici ieftine de a li se vinde produse/servicii, isi doresc transparenta si brand-uri prietenoase, prin urmare marketingul eficient este cel care abordeaza altfel clientul: prin reclame care aduc valoare vietii acestora. O dovedesc urmatoarele 9 statistici: Content marketing-ul produce de 3 ori mai multe lead-uri/dolar ...

Continua
Generatia Y isi ofera datele personale fara probleme

Tinerii din Generatia Y (persoanele nascute in perioada 1980 – 2000) nu au o problema cu a le oferi retailerilor informatii personale atunci cand isi folosesc smartphone-ul, scrie retail.emarketer.com in urma unor studii. Fata de persoanele de 65 sau peste 65 de ani, tinerii sunt de 3 ori mai predispusi sa ofere retailerului preferat informatii personale, a descoperit un studiu din februarie 2017 (efectuat pentru Retail Dive de catre Google). ...

Continua
RTB House: vara, dezvoltarea marketingului mobile creste

Un studiu realizat de RTB House (companie globala care ofera tehnologie de ultima generatie pentru publicitatea prin retargetare) a descoperit ca activitatea pe smartphone si tableta a crescut cu pana la 30% in timpul lunilor de vara, transmite compania intr-un comunicat de presa. Astfel, pe masura ce dispozitivele mobile au devenit parte din viata de zi cu zi, si bugetele indreptate spre promovarea pe acestea au crescut. Sezonalitatea in campaniile ...

Continua
7 tendinte in comertul mobile pentru 2017

Din 2012 incoace, Episerver monitorizeaza starea comertului pe dispozitive mobile, intr-un raport anual. Editia pe 2017 a raportului („Beyond Mobile: State of Digital Commerce 2017”) a luat la intrebari 1.200 de consumatori britanici, 100 de angajati din marketing si 100 de companii din 5 sectoare-cheie, pentru a descoperi care este impactul dispozitivelor mobile asupra experientei de shopping (pentru brand-uri si clienti), intr-un peisaj contremporan in care 90% dintre consumatori au un smartphone si 70% au o tableta. Studiul arata ...

Continua
Cum se pregatesc companiile pentru atacul AI?

Inteligenta artificiala (AI) este din ce in ce mai des intalnita in lumea online, iar companiile se pregatesc pentru asta investind in infrastructura si nu numai, scrie emarketer.com. Intr-un sondaj de opinie realizat in luna noiembrie a anului trecut, Infosys a descoperit expertii in IT si directorii de companii se concentreaza pe: investitii in infrastructura IT (au spus 60% dintre respondenti), acumularea de cunostinte legate de AI (53%), folosirea de ajutor extern in planificare (46%), introducerea AI in ...

Continua
5 brand-uri care fac marketing prin WhatsApp

Aplicatia de mesaje gratuita WhatsApp are 1 miliard de utilizatori in intreaga lume, prin urmare poate fi folosita cu succes pentru a oferi clientilor raspunsuri rapide la intrebari si marketing targetat, scriu cei de la econsultancy.com. In august 2016, platforma de comunicare si-a updatat politica de confidentialitate si din ce in ce mai multe brand-uri o folosesc in scopuri legate de marketing, pentru ca pot relationa mai intim cu ai ...

Continua
Expertii in digital analytics estimeaza ce ne asteapta in 2017

Cum va arata lumea digital analytics in anul care abia a inceput? Marketingland.com a luat la intrebari figuri cu experienta din industrie, pentru a obtine cateva estimari legate de ce ne asteapta in 2017 in universul datelor informatice. Ce au raspuns acestia?          Jim Sterne (fondator al eMetrics Summit & Digital Analytics Association): pe partea tehnica, vedem inceputurile utilizarii machine learning-ului (disciplina ce combina ...

Continua
5 feluri in care AI (Artificial Intelligence) poate fi folosit in marketing

Artificial Intelligence/Inteligenta Artificiala este o unealta practica pentru oamenii de marketing, iar econsultancy.com scrie – in raportul „Marketing in the Age of Artificial Intelligence” – ca IA ii poate ajuta pe acestia sa livreze clientilor exact ceea ce acestia isi doresc. Cum face asta? REDUCE NR. DE ALEGERI. In contemporaneitate, drumul clientului spre casa este unul deloc linear: acesta se documenteaza online, citeste review-uri (comparand parerile altor clienti), deci are ...

Continua
5 marketeri de top isi dau cu parerea, post-Brexit

Marketingweek.com a luat la intrebari 5 senior marketeri de top, in legatura cu Brexit-ul si impactul acestuia asupra bugetelor de marketing si a economiei globale. Raspunsurile acestora indica faptul ca nu considera iesirea din UE drept o lovitura majora asupra bugetelor lor de marketing: Jan Gooding (Chief Marketing Officer al companiei de asigurari Aviva): angajatii din departamentul marketing trebuie sa se concentreze pe nevoile consumatorilor, pe a-i proteja de volatilitatea pietei, pe mentinerea unei relatii bune cu acestia; in ...

Continua