Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cum sa vinzi clientilor in cele 5 etape ale procesului de cumparare

Procesul de cumparare al oricarei achizitii este format dintr-o suita de pasi, prin care trecem mai mult sau mai putin constient. Pasii sunt valabili atat pentru achizitiile online cat si pentru cumparaturile din magazinele offline. Ca si consumatori in 99% din cazuri mixam canalul de comunicare, cel de informare sau de achizitie, astfel incat nu se mai tine cont de online sau offline.   Cei 5 pasi ai procesului de achizitie sunt: Recunoasterea problemei Informarea Cautarea unei alternative Achizitia Comportamentul post-cumparare   Le ...

Continua
6 campanii de email cu cele mai mari vanzari

Iti prezentam cele mai performante  campanii de email pe care trebuie sa le folosesti pentru afacearea ta in e-commerce. Daca nu stii cum sa le creezi contacteaza-ne sau fa-ti un cont gratuit.  Nu exita o anumita ordine in care trebuie sa creezi campaniile , deoarece rezultatele sunt diferite in functie de fiecare magazin online, industrie sau target. Ce mai buna campanie #1: Campania de  Recuperare Coș Abandonat   De departe, cea mai performantă campanie, își propune să te ajute ...

Continua
Cum cumparam si cum ne organizam de Black Friday?

Mai sunt mai putin de 30 de zile pana la Black Friday. O parte dintre magazinele ce vor oferi promotii s-au pregatit deja pentru volumul crescut de trafic si de comenzi, altele inca mai au de lucru. Clientii sunt si ei pregatiti, au bani pusi deoparte fix pentru aceasta perioada si lista scurta de produse pe care le cauta. De ce asteptam cu nerabdare reducerile de Black Friday? In primul rand ...

Continua
Cum rezolvi lipsa specialistilor in marketing digital? Automatizezi procesul!

Specialistii de marketing care au cunostinte tehnice pot ajunge si la 2000 €/luna, in functie de experienta. O solutie software poate automatiza o mare parte din task-urile acestora si costa cateva sute de euro, in functie de volumele de trafic.  Dar poate oare aceasta inlocui specialistii in marketing? In momentul actual, se poate intr-o oarecare masura, dar nu complet. Este nevoie de cineva care sa scrie textele ...

Continua
Provocare: 3 x 1 AN Gratuit InboxTarget – servicii de automatizare marketing

Salut, Avem o platforma foarte flexibila de automatizare marketing cu multe avantaje dar cu o mare problema: destul de greu de folosit de catre clienti -> magazine online, mai ales de cei mici. Functionalitati: – emailuri automate comportament useri, newslettere personalizate, recomandari de produse, tracking eventuri custom, interactiuni/personalizare onsite etc. Toate astea sunt foarte customizabile. Problema: – toate aceste functionalitati vin cu costul de a fi dificil de folosit self service de catre magazinele online. Mai ales partea de inceput, pana ...

Continua
Ce face marketing automation în eCommerce?

În câteva cuvinte, marketing automation reprezintă un ansamblu de tactici elaborate pentru a oferi conţinut personalizat şi util potenţialilor cumpărători, cu scopul de a-i transforma în cumpărători şi, mai ales, în cumpărători mulţumiţi, care să rămână fideli unui producător, lucru care este cel mai greu de îndeplinit. Pe baza unor informaţii despre preferinţele şi interesele potenţialilor clienţi, comerciantul poate trimite acestora oferte mult mai relevante, ajustate în funcţie de particularităţile dorinţelor lor, iar asta ...

Continua