Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cum ar trebui un magazin online sa faca optimizare pentru motoarele de cautare, pentru fotografiile produselor si fotografii din blog?

Dau mai jos o lista de solutii prin care un magazin online poate sa faca optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) pentru fotografii, atat pentru cele de produse, cat si pentru cele din blog. Motivul pentru care detinatorul unui magazin online ar trebui sa fie interesat de SEO pentru fotografii este ca traficul din Google Imagini (Google Images) poate fi o sursa de clienti. Un vizitator poate cauta fotografii cu ...

Continua
INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu Decalex.ro

Saptamana aceasta am discutat un pic altfel despre decalex.ro, site lansat in 2011 si axat pe oferirea de servicii in domeniul protectiei datelor personale, mai exact consultanta si training-uri in implementarea G.D.P.R.-ului si nu numai. Cristiana Deca (foto, Data Protection Specialist & Legal Advisor decalex.ro) ne-a ...

Continua
Walmart, crestere de 50% pe final de an

In perioada august – octombrie 2017, cel mai mare retailer american – Walmart – a inregistrat o crestere de 50% a vanzarilor in SUA, citim pe usatoday.com. Competitia cu Amazon da roade, iar alternativa pe care o ofera la cel mai mare nume din e-commerce este una viabila. „Avem avant si e incurajator sa vezi ca initiativele noastre online si offline sunt intampinate cu ...

Continua
Kohl’s va accepta retururi Amazon in Chicago si LA

Kohl’s a batut palma cu gigantul online cu sediul la Seattle, pentru o colaborare complexa. Brand-ul care vinde imbracaminte, incaltaminte, electrocasnice si decoratiuni va deschide magazine Amazon in-store in 10 dintre locatiile sale fizice din Chicago si Los Angeles, citim pe chicagotribune.com. Acestea vor avea 92 m2 si vor vinde boze Amazon Echo, tablete Fire si alte gadget-uri, iar angajatii se vor deplasa la domiciliul clientilor, ...

Continua
Suedia: Amazon vs. Ikea – top 10 site-uri e-commerce

In Suedia, in jur de doua treimi din populatia tarii (care depaseste 9,9 milioane de persoane) cumpara cu regularitate produse/servicii de pe Internet, conform Serviciului de Statistica suedez. Site-ul de discount-uri Cuponation.se a analizat traficul celor mai populare site-uri nationale si internationale din Suedia (in H1 2017) si a descoperit daca pe primul loc se plaseaza Amazon sau Ikea, aflam de pe nordic.businessinsider.com. Astfel, liderul incontestabil ramane Amazon.com, care a ...

Continua
Made.com testeaza live-chat-ul cu showroom-ul

Compania britanica Made.com – fondata in 2010, cu sediul la Londra, care creeaza si vinde mobilier si accesorii pentru casa – isi foloseste reteaua de showroom-uri din Europa in completarea site-ului online, scrie retaildive.com. Retailerul a inceput sa testeze functionalitatea  chat-ului, dar nu folosind chatbots, ci angajati ai acestor showroom-uri, care au experienta necesara pentru a oferi clientilor informatiile potrivite. Cum functioneaza sistemul? Clientii online ai Made.com, care se gandesc sa cumpere ...

Continua
SUA: Amazon este e-retailerul nr. 1 in Top 500

Editia din acest an a clasamentului „Top 500 Analysis Report”, intocmit de Digital Commerce 360 si analizand tendintele din comertul online pe teritoriul nord-american, indica faptul ca Amazon.com este cel mai mare retailer online din SUA. Pe urmatoarele 5 locurile se plaseaza Apple, Wal-Mart, Dell si Staples. Intr-o industrie a comertului cu amanuntul in care gigantul online din Seattle ofera acces facil la produse, o varietate mare, preturi mici ...

Continua
Cumparaturile spontane nu se fac online, ci in magazinul fizic

Un sondaj de opinie realizat telefonic, in ianuarie anul acesta, de catre CreditCards.com, pe 1.003 americani de peste 18 ani, a scos la iveala faptul ca magazinele traditionale sunt in continuare locul in care oamenii fac cumparaturi spontane, scriu cei de la emarketer.com. 68% dintre respondenti au spus ca isi iau spontan ceva in magazin, in persoana, metodele digitale de a face astfel de shopping avand procente mult mai mici: doar 21% au cumparat impulsiv ceva pe desktop/laptop ...

Continua
SUA: cum s-a mutat Black Friday, din magazinele fizice, online (raport)

Din anii ’80 incoace, in SUA, Black Friday marcheaza inceputul neoficial al perioadei de Sarbatori de iarna in magazinele traditionale si este cel mai important eveniment de cumparaturi din an. Dar pozitia ii este amenintata de dezvoltarea e-commerce-ului si de modificarea preferintelor consumatorilor, citim pe crimsonhexagon.com. Compania a analizat milioane de postari pe retelele de socializare in ultimii 5 ani (2010 – 2015), pentru a intelege cum e afectata ziua de Black Friday de schimbarile sociale si a ...

Continua
In vara aceasta, tranzactiile pe Teamshare au crescut cu 20%

Valoarea totala a sumelor procesate de magazinele online care utilizeaza platforma integrata de e-commerce Teamshare.ro a depasit vara aceasta (iunie – august) 11 milioane €, cu peste 2 milioane € mai mult fata de aceeai perioada a anului trecut. Cresterea fost mai accentuata in cazul magazinelor online listate pe marketplace-uri, iar vanzarile au crescut preponderent in sectorul B2B, transmite compania, intr-un comunicat de presa. „Vara genereaza, de regula, vanzari mai mici in e-commerce-ul autohton. Insa, in sezonul cald din acest an, ...

Continua