Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

SUA: in 2018, se vor inchide 12.000 de magazine fizice

Anul trecut, scriam ca – din primavara lui 2017 – in SUA vor incepe sa se inchida peste 3.500 de magazine fizice din mall-uri, unii retaileri renuntand la modelul traditional si mutandu-se exclusiv online. In total, in 2017, in America s-au inchis in jur de 9.000 de magazine offline (mai multe decat dupa criza economica din 2008) si 50 de brand-uri si-au declarat falimentul, conform ...

Continua
Kohl’s va accepta retururi Amazon in Chicago si LA

Kohl’s a batut palma cu gigantul online cu sediul la Seattle, pentru o colaborare complexa. Brand-ul care vinde imbracaminte, incaltaminte, electrocasnice si decoratiuni va deschide magazine Amazon in-store in 10 dintre locatiile sale fizice din Chicago si Los Angeles, citim pe chicagotribune.com. Acestea vor avea 92 m2 si vor vinde boze Amazon Echo, tablete Fire si alte gadget-uri, iar angajatii se vor deplasa la domiciliul clientilor, ...

Continua
SUA: Comisia Federala de Comert, cu lupa pe Google

Pentru a dovedi ca reclamele proprii sunt eficiente si ca lumea cumpara offline produse despre care au aflat pe motorul de cautare Google, compania monitorizeaza cumparaturile in magazinele fizice, scrie theregister.co.uk. Asta a atras nemultumirea grupului EPIC (Electronic Privacy Information Center), care a depus o plangere in acest sens la Comisia Federala de Comert din SUA (Federal Trade Commission). EPIC cere FTC sa cerceteze informatiile ...

Continua
Noua strategie online a Target: mai putin inseamna mai mult

Aflat in umbra Amazon, retailerul Target Corp. (al carui sediu se afla in Minneapolis) a avut un profit micut de tot in anul fiscal incheiat recent: vanzarile in magazinele offline deschise de cel putin 12 ani au scazut 3 trimestre consecutiv, iar actiunile i-au scazut cu 20% anul acesta. Asta in timp ce actiunile Wal-Mart au crescut cu 11%, iar cele ale gigantului Amazon – cu 27%! Prin urmare, Target a renuntat ...

Continua
SUA: Amazon este e-retailerul nr. 1 in Top 500

Editia din acest an a clasamentului „Top 500 Analysis Report”, intocmit de Digital Commerce 360 si analizand tendintele din comertul online pe teritoriul nord-american, indica faptul ca Amazon.com este cel mai mare retailer online din SUA. Pe urmatoarele 5 locurile se plaseaza Apple, Wal-Mart, Dell si Staples. Intr-o industrie a comertului cu amanuntul in care gigantul online din Seattle ofera acces facil la produse, o varietate mare, preturi mici ...

Continua
Franta: internautii cumpara haine in magazine fizice

Cand vine vorba despre achizitionarea de haine, francezii care folosesc Internetul prefera sa mearga in magazinele traditionale, offline, si nu sa le cumpere online, scrie emarketer.com. Conform unui sondaj marca La Presse régionale si Foncia, cumparaturile online sunt pe locul doi. Cercetarea a fost facuta, in februarie 2017, pe un esantion de 1.179 utilizatori de Internet de peste 18 ani. Astfel, din lanturi de magazine fizice ready-to-wear prefera sa isi cumpere ...

Continua
Amazon va revolutiona magazinele offline, cu Amazon Go

Amazon si-a anuntat planurile pentru un nou tip de magazin fizic: Amazon Go, citim pe businessinsider.com. Conceptul presupune absenta unor elemente-cheie care caracterizeaza un supermarket tipic: casieri, case de marcat, cozi; in locul acestora, clientul va adauga intr-un cos digital produsele dorite, prin intermediul unei aplicatii (intitulata tot Amazon Go), iar la plecarea din magazin Amazon il va factura automat pentru acestea. Gigantul online cu sediul la Seattle are de gand ...

Continua
SUA: cum s-a mutat Black Friday, din magazinele fizice, online (raport)

Din anii ’80 incoace, in SUA, Black Friday marcheaza inceputul neoficial al perioadei de Sarbatori de iarna in magazinele traditionale si este cel mai important eveniment de cumparaturi din an. Dar pozitia ii este amenintata de dezvoltarea e-commerce-ului si de modificarea preferintelor consumatorilor, citim pe crimsonhexagon.com. Compania a analizat milioane de postari pe retelele de socializare in ultimii 5 ani (2010 – 2015), pentru a intelege cum e afectata ziua de Black Friday de schimbarile sociale si a ...

Continua
Canada: in 2016, doar 2% din cumparaturi s-au facut online

In primele 9 luni ale anului in curs, 98% dintre cumparaturile facute de canadieni s-au facut in magazinele traditionale, fizice, dezvaluie datele facute publice recent de Statistics Canada, scrie calgaryherald.com. Procentul inseamna un total de 389 miliarde $. Doar 2% din cumparaturi s-au facut online, adica echivalentul a numai 8,1 miliarde $ (totalul sumelor cheltuite in tara aintita ridicandu-se la 397 miliarde $). Statistics Canada a transmis, pana acum, cifrele legate ...

Continua
Amazon deschide magazine fizice in Australia

Gigantul online infiintat de Jeff Bezos in Seattle, in 1994, investeste din ce in ce mai mult in reteaua de magazine fizice; anul trecut, deschidea prima biblioteca offline (acum are 3 in SUA); in septembrie, anunta ca anul viitor va infiinta – in 100 de mall-uri americane – magazine pop-up menite sa aduca produsele direct la consumator (acum are 25 in SUA); o luna mai tarziu, documente interne ale companiei dezvaluiau ca ...

Continua