Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

[VIDEO] De ce cumpara clientii online vs. de ce nu cumpara online (studiu)

LATER UPDATE 21.06.2018: Interviu GPeC #GPeCLive cu Andrei Canda de la iSense Solutions realizat de Andrei RADU de la GPeC.ro   Anul 2018 aduce cu aproximativ 9% mai multi clienti in mediul online fata de anul precedent (44% in 2017, respectiv 53% in 2018), conform unei cercetari realizate de iSense Solutions si prezentata de Andrei Canda, Managing Partner al companiei, la GPeC – The Most Important E-Commerce Event in CEE. Orientandu-ne spre cei 47% care nu intra in sfera cumparatorilor ...

Continua
Cum sa integrezi marketingul online cu cel offline, astfel incat sa vinzi mai mult

Daca ai cel putin o prezenta offline in care vinzi (deci nu doar showroom), atunci continua sa citesti. O solutie de marketing integrata de ajuta sa cresti business-ul folosindu-te de traficul din magazinele fizice. In online este foarte usor sa masori toate eforturile de marketing. Stii cat ai cheltuit, in ce campanie. Daca ai o echipa ce foloseste inteligent parametrii UTM poti masura foarte exact fiecare canal de marketing, ce ROI aduce ...

Continua
Starbucks lasa online-ul pentru offline

Compania Starbucks si-a inchis magazinul online, Store.Starbucks.com de la 1 octombrie, scrie nytimes.com. Acum, clinetii nu mai pot cumpara cafea si produse Starbucks (cani, espressoare, accessorii pentru ceai/cafea) online sau prin telefon, ci doar in magazinele fizice ale companiei si in diverse magazine alimentare si pot da comanda in avans doar in aplicatia brand-ului, nu si pe site. Produsele Starbucks care nu se vor mai ...

Continua
Toys ‘R’ Us a declarat falimentul. Care sunt motivele?

Asa cum s-a vehiculat in ultimele saptamani, Toys ‘R’ Us – cel mai mare lant de magazine de jucarii din SUA – a intrat in faliment in tara amintita, urmand sa repete figura si in Canada. Reuters.com scrie ca brand-ul va cere unui judecator permisiunea sa imprumute 1 miliard  $ pentru a-si plati furnizorii si a se asigura ca, de Sarbatori, parintii au ce cumpara din magazinele lor ...

Continua
S-a deschis a 7-a librarie Amazon, la New York

Pe 25 mai, la New York s-a deschis o librarie Amazon Books, anunta cnbc.com. Magazinul fizic este al saptelea de acest tip pentru gigantul online, dupa cele din Seattle (noiembrie 2015), San Diego (septembrie 2016), Portland (octombrie 2016), Dedham (februarie 2017), Chicago (martie 2017) si Lynnfield (aprilie 2017). In viitorul apropiat, Amazon intentioneaza sa mai deschida alte 6 astfel de locatii – printre care inca una la New York. Pe ...

Continua
Orsay deschide, in vara, magazin online in Romania

Retailerul de imbracaminte german Orsay are planuri offline si online pentru tara noastra: anunta, intr-un comunicat de presa, ca a deschis cel de-al optulea magazin fizic in Capitala (in Veranda Mall); si pregateste, pentru mijlocul anului 2017, lansarea site-ului online Orsay.com si in Romania, a declarat (pentru Agerpres, via economica.net) Alina Chendrean (Area Manager Romania & Ungaria pentru Orsay). In total, Orsay are magazine fizice în Bucuresti (8 la numar) si ...

Continua
Walmart se redefineste drept o companie e-commerce

Asa cum ecompedia.ro scria in mai, compania Wal-Mart Stores Inc. este motivata de competitia online cu Amazon si investeste masiv in e-commerce, dorindu-si sa se impuna pe piata online: „In timp, aceasta companie va arata ca o companie e-commerce”, a transmis Doug McMillon, CEO Walmart, investitorilor adunati la sediul din Bentonville, Arkansas (conform reuters.com). McMillon a anuntat ca intentioneaza sa se concentreze pe vanzarile online si a dorit sa ...

Continua
Polonia: e-commerce vs. shopping mall-uri

In Polonia, vanzarile online se dezvolta mai rapid ca oriunde altundeva in Europa, citim pe linkedin.com: in 2012, se estima ca acesta va creste de la an la an cu 15 – 23% (conform Ascendia), in timp ce in tari ca Marea Britanie si Germania (cele mai mari piete e-commerce europene) procentele sunt de doar 9,5%, respectiv 7,3%. In 2015, 5% din piata de retail poloneza a insemnat vanzari online, ...

Continua
3 provocari pentru retailerii europeni, intr-o lume omnichannel (studiu)

Retailerii din Europa sunt in curs de adaptare a operatiunilor la consumatorii digitali, intr-o lume omnichannel. Provocarile adaptarii la noile cerinte ale clientilor presupun reconstruirea sistemelor logistice si de informatii, iar UPS si-a dorit sa afle ce pasi concreti fac acestia pentru a-si asigura reusita. Studiul UPS „Pulse of the Omni-channel Retailer (2016)”, a descoperit ca 40% dintre retailerii europeni spun ca integrarea intr-o lume omnichannel e o provocare curenta pentru ...

Continua
3 provocari pentru retailerii europeni, intr-o lume omnichannel (studiu)

Retailerii din Europa sunt in curs de adaptare a operatiunilor la consumatorii digitali, intr-o lume omnichannel. Provocarile adaptarii la noile cerinte ale clientilor presupun reconstruirea sistemelor logistice si de informatii, iar UPS si-a dorit sa afle ce pasi concreti fac acestia pentru a-si asigura reusita. Studiul UPS „Pulse of the Omni-channel Retailer (2016)”, a descoperit ca 40% dintre retailerii europeni spun ca integrarea intr-o lume omnichannel e o provocare ...

Continua