Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Proprietarii Kenvelo isi deschid magazin online multibrand

Toamna aduce vesti bune pentru Montecristo Retail Group. In luna octombrie, compania care detine brandurile de moda Kenvelo, Lee Copper, Time Out si Tom Tailor (in Romania si Bulgaria), investeste in deschiderea unui magazin online pentru toate acestea branduri, informeaza site-ul autohton wall-street.ro. Pe 20 iunie, la recent desfasurata conferinta Fashion ROute (dedicata industriei textile si retailului de fashion autohton), Philippe Besadoux (CEO Montecristo Retail Group) a ...

Continua
Canada: dispozitivele mobile, vitale in e-shopping (studiu)

Nielsen.com a afectuat, in perioada august – septembrie 2016, o cercetare online, in randul a 2.009 de canadieni de peste 18 ani, care au facut cumparaturi online in ultima luna, folosindu-si dispozitivele mobile (smartphone sau tableta). Studiul „The Nielsen Canadian Mobile Wallet” a descoperit ca acestea sunt puternic ancorate in mijlocul experientei de shopping online a canadienilor. Dar cumparaturile pe dispozitive mobile nu ating decat un procent de 1,4% in Canada in cazul bunurilor de consum cu miscare ...

Continua
Orsay deschide, in vara, magazin online in Romania

Retailerul de imbracaminte german Orsay are planuri offline si online pentru tara noastra: anunta, intr-un comunicat de presa, ca a deschis cel de-al optulea magazin fizic in Capitala (in Veranda Mall); si pregateste, pentru mijlocul anului 2017, lansarea site-ului online Orsay.com si in Romania, a declarat (pentru Agerpres, via economica.net) Alina Chendrean (Area Manager Romania & Ungaria pentru Orsay). In total, Orsay are magazine fizice în Bucuresti (8 la numar) si ...

Continua
Walmart se redefineste drept o companie e-commerce

Asa cum ecompedia.ro scria in mai, compania Wal-Mart Stores Inc. este motivata de competitia online cu Amazon si investeste masiv in e-commerce, dorindu-si sa se impuna pe piata online: „In timp, aceasta companie va arata ca o companie e-commerce”, a transmis Doug McMillon, CEO Walmart, investitorilor adunati la sediul din Bentonville, Arkansas (conform reuters.com). McMillon a anuntat ca intentioneaza sa se concentreze pe vanzarile online si a dorit sa ...

Continua
3 provocari pentru retailerii europeni, intr-o lume omnichannel (studiu)

Retailerii din Europa sunt in curs de adaptare a operatiunilor la consumatorii digitali, intr-o lume omnichannel. Provocarile adaptarii la noile cerinte ale clientilor presupun reconstruirea sistemelor logistice si de informatii, iar UPS si-a dorit sa afle ce pasi concreti fac acestia pentru a-si asigura reusita. Studiul UPS „Pulse of the Omni-channel Retailer (2016)”, a descoperit ca 40% dintre retailerii europeni spun ca integrarea intr-o lume omnichannel e o provocare curenta pentru ...

Continua
3 provocari pentru retailerii europeni, intr-o lume omnichannel (studiu)

Retailerii din Europa sunt in curs de adaptare a operatiunilor la consumatorii digitali, intr-o lume omnichannel. Provocarile adaptarii la noile cerinte ale clientilor presupun reconstruirea sistemelor logistice si de informatii, iar UPS si-a dorit sa afle ce pasi concreti fac acestia pentru a-si asigura reusita. Studiul UPS „Pulse of the Omni-channel Retailer (2016)”, a descoperit ca 40% dintre retailerii europeni spun ca integrarea intr-o lume omnichannel e o provocare ...

Continua
Ce e „efectul ROPO” si cum retargetam pentru conversia offline?

Intr-o lume in care publicitatea online este o necesitate pentru orice brand, influenta publicitatii pe Internet e masurabil doar in cadrul conversiilor online. Dar cand clientul isi finalizeaza achizitia din magazine fizice vorbim despre „efectul ROPO” („research online, purchase offline”) – care este omniprezent pe piata contemporana de consum. Cu alte cuvinte, oamenii se informeaza online despre produsele pe care vor sa le cumpere, dar apoi le achizitioneaza offline, din magazin. Oamenii prefera shopping-ul online pentru ca preturile sunt mai mici ...

Continua
Cum arata consumatorul digital al lui 2016?

La aceasta intrebare a incercat sa raspunda o analiza intocmita de platforma de comert omnichannel KIBO. Consumatorul contemporan e unul la curent cu ultimele tehnologii, vrea sa primeasca produsele dorite imediat si isi foloseste resursele online pentru a profita de cea mai buna oferta, nemaitinand cont de loialitatea pentru un anume brand. Livrarea gratuita si ridicarea produsului comandat online dintr-un magazin fizic sunt cheia. Raportul intocmit analizand peste 3.000 ...

Continua
Cum poate evolua industria comertului, in noua era digitala?

Traim in epoca Internetului Tuturor Lucrurilor (Internet of Things, a.k.a. IoT), in care toate obiectele (masini, electrocasnice, dispozitive mobile si portabile) sunt conectate intre ele cu ajutorul Internetului. In aceasta epoca digitala, consumatorul este conectat, avid de informatii, atent la pret si are pretentia la experiente de shopping similare pe toate canalele, scrie Alexander Leenus, creatorul Mazedon Inc. (startup de cumparaturi omni-channel), pe linkedin.com. 8 din 10 utilizatori de smartphone ...

Continua