Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu CEL.ro

Lansat in e-commerce-ul autohton in a doua jumatate a anului 2004, site-ul CEL.ro a implinit recent 13 ani de activitate si este cel mai mare retailer cu capital integral romanesc si al doilea pe piata online de electro-IT din tara. Cu o cifra de afaceri de 53 de milioane € in 2016, CEL.ro livreaza comenzi de la inceputul lui 2005 (ajungand la peste 1.500.000 ...

Continua
Micro-momentele fac legea in online

Oamenii sunt nedespartiti de telefoanele lor mobile si atunci cand iau decizii legate de ceva ce au nevoie pe loc sau cat mai rapid (o pizza, sa afle unde e cel mai apropiat coafor, sa cumpere un bilet de avion online), traiesc micro-momente vitale de inteles pentru orice marketer, in calatoria consumatorului spre check-out. Clientii iau decizii din ce in ce mai rapid si se asteapta sa primesca ce-si doresc la fel de repede, scrie ...

Continua
Livrarea in aceeasi zi nu conteaza pentru clientii in varsta

In SUA, magazine online ca Amazon Now (disponibil membrilor Amazon Prime), Instacart (serviciu de livrare online, care iti aduce cumparaturile la usa in numai 1 ora) si UberRush (serviciul de curierat Uber) se lauda cu livarea in aceeasi zi. Dar cat de importanta este rapiditatea livrarii unei comenzi? Connexity.com a descoperit ca raspunsul este urmatorul: conform unui studiu (realizat in octombrie 2015, pe un esantion de 6.767 de persoane, in SUA ...

Continua