Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Ikea Canada: 28% din vanzari au loc pe canalele online

Ikea Canada investeste masiv in depozitele din magazinele sale fizice, pentru a face fata mai eficient comenzilor digitale. Compania a transmis ca 28% din vanzarile sale au loc online, informeaza bnnbloomberg.ca. Magazinele Ikea din zonele Greater Vancouver si Toronto vor fi transformate, cu ajutorul unei investitii de 400 milioane $. Noua retea de fulfillment (anuntata de anul trecut) va include zone de incarcare automata a comenzilor in camioanele de livrare. Canada nu este singura tara in care Ikea investeste masiv: asa cum scriam recent, compania suedeza pompeaza peste 2,2 miliarde $ in site-ul e-commerce si magazinele fizice americane, pentru dezvoltarea comertului omnichannel.

Retailerul suedez de mobilier si decoratiuni pentru casa transmite ca diferenta nu va fi observata de clienti, ci de angajatii care vor primi si vor trimite mai rapid comenzile online. In plus, Ikea a deschis recent un nou depozit in Beauharnois (la SV de Quebec): acesta este primul centru de distributie canadian al companiei, din ultimii 30 de ani! Si este extrem de diferit de cele de pe vremuri: este plin de sisteme automatizate, care aduc angajatilor paletii cu produse de pe schelele cu 20 de niveluri, pentru ca acestia sa le poata ordona, pe comenzi. In perioada septembrie 2022 – august 2023, intreaga retea canadiana a companiei suedeze a livrat 1,61 de milioane de comenzi digitale. Alte 602.260 de comenzi au fost de tip click & collect, ridicate din magazinele fizice.

Pentru a convinge consumatorii sa cumpere, in ciuda inflatiei, Ikea nu vinde doar produse mai ieftine decat competitorii, spune Selwyn Crittendon (CEO si Chief Sustainability Officer Ikea Canada). Ci si solutii la probleme financiare: vanzarea de robinete cu senzori de miscare si becuri LED (care economisesc apa si electricitate), crearea de produse care incap in garsoniere (pentru consumatorii care nu-si permit apartamente cu 2-3 camere sau case) si oferirea de sisteme de plata flexibile (ca BNPL via Afterpay, care permite plata cumparaturilor online de 50-1.000 $ in 4 rate egale, fara dobanda). Aceasta orientare spre accesibilitate financiara a ajutat Ikea Canada sa castige 2,9 miliarde $, in ultimul an fiscal (+10,9 YoY).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply