Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Retailerul Inditex va vinde online in toata lumea, din 2020

Cel mai mare retailer de imbracaminte din lume, Inditex, a decis sa isi puna produsele la dispozitia clientilor din intreaga lume, nu doar a celor din cele aproape 7.500 de magazine fizice din 96 de tari, pe care le are momentan, scrie reuters.com. Astfel, compania (care detine brand-urile Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho si ...

Continua
Romania: cum arata piata de fashion online (studiu)

Piata de fashion romanesca va ajunge sa valoreze 2,38 miliarde € in 2018, cu 18% mai mult YoY (dar productia de imbracaminte, incaltaminte si accesorii este descendenta, cu -1% YoY), conform unui studiu marca Market Oportunity Research. Valoarea pietei online de fashion retail este de 258 milioane €, adica 10% din totalul comertului online. Cele mai interesante cifre legate de fashion si magazinele virtuale din domeniu? ...

Continua
H&M si Sephora au chatbots de brand pe chat-ul Kik

Pe Kik Messenger, una dintre cele mai populare aplicatii de messenger printre adolescentii din SUA, fenomenul de marketing al chatbots-ilor de brand (conturi automate ale brand-urilor, care comunica cu mii de utilizatori, oferindu-le informatiile cautate) a luat amploare, iar companii de retail ca H&M, Sephora, Kipling si PINK (de la Victoria’s Secret) au obtinut deja o felie din tort, scrie mobilecommercedaily.com. Cele trei brand-uri au chatbots in ...

Continua
Polonia: e-commerce vs. shopping mall-uri

In Polonia, vanzarile online se dezvolta mai rapid ca oriunde altundeva in Europa, citim pe linkedin.com: in 2012, se estima ca acesta va creste de la an la an cu 15 – 23% (conform Ascendia), in timp ce in tari ca Marea Britanie si Germania (cele mai mari piete e-commerce europene) procentele sunt de doar 9,5%, respectiv 7,3%. In 2015, 5% din piata de retail poloneza a insemnat vanzari online, ...

Continua
Macy’s se axeaza pe online: inchide 100 magazine fizice

Cu cateva zile in urma, gigantul Macy’s a anuntat ca are de gand sa inchida portile a 15% dintre locatiile fizice neprofitabile din SUA (adica 100 de magazine), citim pe washingtonpost.com. Miscarea vine ca urmare a numarului prea mare de magazine offline intr-o lume in care shopping-ului online e la putere, spun mai-marii companiei fondate in 1858 si axate pe moda si accesorii. Compania explica: in cel mai recent trimestru, ...

Continua
Despre comertul online, potrivit Tory Burch, H&M, Asos, Outnet si altii

Tory Burch, H&M, Asos, Kering și alte branduri dintre cele mai mari din industrie precum și comercianți mai mici si-au trimis directorii de marketing de top la Londra,  pentru a vorbi la o conferinta WWD despre marketingul in e-tail. Iata mai jos cele mai importante subiecte, notate pentru dumneavoastra de autorul acestui articol, Kerry Folan. CMO-ul (chief marketing officer) Topshop, Justin Cooke, despre experienta digitala vs cea din magazin: ...

Continua