Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

SUA: vanzarile online de imbracaminte, +7% in 2017 (raport)

21% dintre hainele cumparate de americani in 2017 (valorand 46 miliarde $) au fost achizitionate online, cu 7% mai mult YoY, conform unui raport NPD Group („Internet Retailer Online Apparel Report”), citat de retaildive.com. Din magazinele fizice s-a cumparat 76% din imbracaminte, cu 3% mai putin fata de 2016. Raportul dovedeste faptul ca locuitorii ...

Continua
Romania: cum arata piata de fashion online (studiu)

Piata de fashion romanesca va ajunge sa valoreze 2,38 miliarde € in 2018, cu 18% mai mult YoY (dar productia de imbracaminte, incaltaminte si accesorii este descendenta, cu -1% YoY), conform unui studiu marca Market Oportunity Research. Valoarea pietei online de fashion retail este de 258 milioane €, adica 10% din totalul comertului online. Cele mai interesante cifre legate de fashion si magazinele virtuale din domeniu? ...

Continua
1 din 3 romani care fac e-shopping a cumparat recent haine astfel (studiu)

33% dintre romanii pasionati de cumparaturi pe Internet a facut recent o achizitie vestimentara astfel, conform unui studiu Fashion Days (realizat cu ajutorul Ipsos, in toamna lui 2017), citat de nocash.info.ro. Iar 80% dintre ei au achizitionat in ultimul an cel putin un articol vestimentar, incaltaminte sau accesorii online. Alte cifre relevante din studiul amintit: cosul mediu de cumparaturi fashion – 295 lei online se cumpara ...

Continua
Romanii cheltuie online pana in 500 de lei pe haine, de Sarbatori (studiu)

Asa cum scriam recent, un studiu Compari.ro estimeaza ca romanii vor da, de Craciun, 660 lei pe cadouri cumparate online, cele mai populare cadouri fiind hainele (64%). Conform unei analize marca Answear.ro, citata de prwave.ro, romanii cheltuie online pana la 500 lei pe haine, incaltaminte si accesorii, de Sarbatori: 62% dintre respondenti aloca intre 100 – 500 lei in acest scop, 20% cheltuie peste ...

Continua
INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu InPuff.ro

Saptamana aceasta, am discutat cu Mihai Horhoianu (foto, Managing Partner inpuff.ro). Site-ul vinde – din 2011 incoace – imbracaminte pentru femei facuta in tara noastra (paltoane, rochii de zi/seara/nunta/ocazie, pantaloni, accesorii, haine pentru gravide etc.), publicul tinta fiind clientele de 20 – 40 ani, „cu venituri medii si peste medie, care apreciaza calitatea produselor romanesti, dar si faptul ca unele modele sunt produse in serii ...

Continua
Start-up-ul Stitch Fix, listat la bursa

Start-up-ul Stitch Fix (lansat in 2011) isi listeaza actiunile la bursa: compania si-a scos la vanzare o parte dintre propriile actiuni catre publicul larg si catre investitori, scrie nytimes.com. Compania a intrat la bursa cu pretul de 15 $/actiune, fiind evaluata la 1,5 miliarde $. Stitch Fix – care foloseste algoritmii pentru a alege 5 produse vestimentare pentru clienti, pe care le livreaza gratuit, ...

Continua