Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Ultima saptamana de oferta Early Bird la GPeC Trainings (Cluj-Napoca, 17 – 19 octombrie 2018)

A doua editie anuala a seriei de cursuri intensive de e-commerce & marketing online GPeC Trainings se va desfasura in perioada 17 – 19 octombrie 2018, la Cluj-Napoca. Saptamana aceasta, oricine este direct interesat de comertul online se poate inscrie la eveniment, pentru a profita de oferta Early Bird (valabila pana pe 1 octombrie 2018 inclusiv, in functie ...

Continua
Top 10 conturi de Twitter pentru analisti si marketeri

1. HootsuiteAbonați: 8,190,000Autor: Hootsuite, Social Media Marketing & Management Dashboard Hootsuite este un sotfware pentru social media de renume mondial. Puteți urmări contul lor de Twitter pentru a obține știri și sfaturi despre cum să vă îmbunătățiți marketingul pe rețelele sociale. 2. Google AnalyticsAbonați: 1.040.000Autor: Google Analytics, serviciul Web Analytics Orice doriți să știți despre instrumentele Google Analytics este chiar aici. Găsiți sfaturi utile, statistici, cele mai bune practici, actualizări privind serviciile Google ...

Continua
GDPR si Google Analytics

Din 25 mai, intra in vigoare noua legislatie GDPR. Brianclifton.com si jeffalytics.com au scris despre cateva aspecte importante care tin de Google Analytics, raspunzand la urmatoarele intrebari de baza: Am nevoie de consimtamantul explicit al vizitatorilor site-ului inainte de a le inregistra informatiile? Daca ai activat Google Analytics Advertising (Demographics, Interest Reports, Remarketing cu integrare GA si DCM), da. Raspunsul e „Da” si daca site-ul ...

Continua
Termeni folositi in Google Analytics

Cativa Termeni Importanti Folositi in Google Analytics Cookie Vizita vs Click Utilizator unic Utilizator nou si vechi Landing page vs Exit page Durata vizitei Bounce si Bounce rate Conversia Rata de Conversie Goal Value 1. Cookie  Un cookie (numit si internet cookie sau browser cookie) este o bucatica de cod trimisa de site-ul vizitat catre ...

Continua
Cum setam corect un goal in Google Analytics?

Care este diferenta dintre goal si funnel? Chiar daca sunt doua expresii complet diferite, sunt in acelasi timp legate una de cealalta.  GOAL (sau OBIECTIV in interfata GA in limba romana) = este un obiectiv de business pe care il putem masura in Google Analytics FUNNEL = (sau CANAL in interfata GA in limba romana) = este o succesiune de pasi (pagini diferite) pentru atingerea obiectivului de business.  Este nevoie sa intelegem masura in care campaniile de marketing online sunt eficiente, si pentru asta ...

Continua
3 liste de audiente utile pentru Google Analytics Remarketing

Astăzi, în contextul publicității plătite mai precis PPC, puterea remarketingului este incontestabilă. Fiind posibil să interacționezi cu cei care ți-au vizitat deja site-ul, este un avantaj imens pentru a-i targeta și a-i transforma în clienți. “Google Analytics (GA) Remarketing” Poate surprinzător, GA remarketing este încă destul de puțin folosit la noi, în ciuda costului destul de scăzut și a ratei de profitabilitate destul de bună. Ce este Google Analytics Remarketing? Cu ajutorul acestui minunat tool, care este ...

Continua
Cum aflu Rata de Conversie si ROI-ul intr-un magazin online pe OpenCart? Raport si Segment GRATIS!

Timp de citire: 7-12 minute Cel mai simplu mod de a afla Rata de Conversie, anume e-commerce conversion rate, este sa iti instalezi modulul de tracking ecommerce pe magazinul tau online care ruleaza pe platforma de comert electronic OpenCart. Dar nu stii sa faci asta, si desi ai un magazin online de ceva ani de zile nu ai avut cum sa lucrezi cu o echipa de dezvoltare / programare care sa iti implementeze in Google ...

Continua
Diferența de raportare dintre Google AdWords și Google Analytics

Pentru că am observat că sunt mai multe întrebări legate de modul de raportare și contorizare a tranzacțiilor care diferă în aceste doua tool-uri, voi aborda puțin această “problemă” legată de diferențele dintre GA (Google Analytics) și Google AdWords. Deși sunt instrumente create de către acelși dezvoltator, acestea au diferite metode de raportare a numărului de lead-uri sau conversii. Multe dintre aceste discrepanțe apar din cauza faptului că AdWords are ...

Continua

Iata ce am invatat in cele 4 zile de curs la Scoala de Vara de e-Commerce GPeC 2017 ce a avut loc la Moeciu de Sus in perioada 23 – 28 august 2017, organizata de GPeC – Gala Premiilor e-Commerce. Ziua 1 CURS “USABILITY & CUSTOMER EXPERIENCE – KILOMETRUL ZERO ÎN DRUMUL SPRE SUCCES AL MAGAZINELOR ONLINE“ ➔ Andrei Radu, Founder & CEO GPeC Andrei a enumerat fiecare secțiune principală din criteriile de la ...

Continua
[VIDEO] Sexy Analytics 101 – Incepatori & Mediu – Curs Google Analytics – 86 min

In acest post veti putea viziona cateva minute [VIDEO = 86 de minute] de la cele 4 module din cadrul Cursului de Google Analytics – Sexy Analytics 101 incepatori & mediu, sustinut pe 12 iulie 2017 la Bucuresti. Trainingul de 1 zi de Google Analytics a fost un maraton in lumea digitala, in care am invatat cum sa masuram succesul unui magazin online folosind un tool de digital analytics. Modulele au abordat teme incepand de la chestiuni simple, precum ratiunea si logica unui ...

Continua