Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Mic dictionar de analytics: Goal-uri si Funnel-uri in Google Analytics

Scriu acest articol in primul rand pentru a-i raspunde unui coleg, Petre Adrian, care a pus o intrebare pe site, intrebare care are un raspuns simplu, insa mi-a aratat ca trebuie sa mai scriu despre Goal-uri sau Funnel-uri pentru ca aceste doua concepte inca nu sunt bine intelese. Intrebarea lui Petre o gasiti aici: https://ecompedia.ro/google-analytics-funnel.html Goal = reprezinta o actiune finalizata a unui vizitator, numita conversie, care contribuie la succesul afacerii tale Pot fi mai multe tipuri de GOAL-uri, finalizarea unei ...

Continua
Masoara-ti mai usor obiectivele, cu Google Analytics

Asa cum magazinele clasice trebuie sa tina o evidenta a vanzarilor si a persoanelor care le trec pragul, afacerile cu o prezenta online trebuie sa inteleaga modul in care vizitatorii lor interactioneaza cu site-ul. Google Analytics iti ofera mai multe unelte care sa te ajute sa intelegi si sa evaluezi aceste interactiuni. De exemplu, daca obiectivul tau principal este sa urmaresti vanzarile, Ecommerce te ajuta sa masori performanta acestui indicator. Mai exista o multime de interactiuni care se pot dovedi ...

Continua