Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cum atragi Generatia Z? Cu chatboti!

Tinerii din Generatia Z (18 – 24 de ani) sunt obisnuiti sa comunice rapid, prin mesaje la care li se raspunde imediat, deci ei sunt varful de lance al marketing-ului conversational contemporan, scrie thedrum.com. Pentru a-i transforma in clienti, marketerii trebuie sa ii atraga cu ajutorul chatbotilor (mecanisme care ofera asistenta automatizata onscreen, discuta cu potentialii cumparatori si ii ajuta cu sfaturi, pentru a construi loialitatea ...

Continua
Generatia Z renunta la Facebook. Ce alte 8 industrii urmeaza?

Am scris deja ca tinerii de 18 – 24 de ani (nascuti intre 1995 si 2010, a.k.a. Generatia Z) prefera Snapchat-ul si Instagram-ul in defavoarea Facebook-ului. Expertii in marketing si retail cred ca urmatoarele 8 afaceri vor avea probleme cu membrii acestei generatii (care creste cu Internetul la indemana si ai carei membri sunt pragmatici, deschisi la minte, individualisti si responsabili social, scrie businessinsider.com): ...

Continua
SUA: Generatia Z e mare fan Snapchat si Instagram

Majoritatea tinerilor de 18 – 24 de ani din Statele Unite intra zilnic pe Snapchat si Instagram, scrie adweek.com, citand un studiu marca Pew Research Center despre utilizarea retelelor si platformele sociale (Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest, Snapchat, LinkedIn, Twitter si WhatsApp). Cercetarea a fost facuta pe un esantion de 2.002 persoane adulte si a descoperit ca 78% dintre tinerii respondenti folosesc Snapchat-ul (82% facand asta zilnic si 71% ...

Continua
SUA: Generatia Z omoara retailerii de moda pentru adolescenti

Generatia Z (persoane nascute in perioada 1995 – 2012) mai este cunoscuta si drept iGeneration/iGeneratia si este formata din adolescenti care folosesc de mici si la scara larga Internetul, socializand constant online. In Statele Unite, acesti tineri stau zilnic cu smartphone-ul in mana, pe Instagram, Snapshot si alte retele de socializare, aratand prietenilor (si lumii intregi) de unde isi cumpara hainele, care sunt marcile lor preferate si cerand parerea ...

Continua