Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Studiu de caz: vanzari de 4.000 $, gratie GDPR

Update-ul politicii legate de informatiile personale, necesar din 25 mai, gratie GDPR, a insemnat vanzari de peste 4.000 $ pentru compania MM.LaFleur, care vinde imbracaminte office pentru profesioniste ocupate, informeaza racked.com. In timp ce majoritatea dintre noi au fost asaltati de e-mail-uri sau pop-up-uri legate de schimbarile impuse de GDPR, site-ul mm.lafleur.com a fost asaltat de clientele atrase de mesajul simpatic primit din partea brand-ului. „Ne ...

Continua
Romania: 12% dintre firme vor accepta criptomonedele pana in 2020 (studiu)

1% dintre companiile autohtone accepta deja criptomonedele ca metoda de plata, iar fiecare a zecea companie (12%) spune ca isi propune ca, in urmatorii doi ani, sa accepte plati prin monede virtuale ca ethereum sau bitcoin, conform unui studiu marca intrum.ro. Cercetarea („Raportul european privind platile 2018”) a fost efectuata de Intrum in 29 de tari europene, in perioada 24 ianuarie – 23 martie 2018, raspunsurile fiind ...

Continua
4 companii care s-au inchis din cauza GDPR

Din 25 mai, la nivel european a intrat in vigoare GDPR-ul, care impune tuturor organizatiilor care detin sau folosesc datele cetatenilor din Uniunea Europeana sa aplice noua lege legata de protectia datelor personale. Vom avea un mai mare control asupra acestora, companiile trebuie sa ne ceara acordul sa le proceseze si, daca le cerem, trebuie sa le stearga din sistemele lor. Pentru unele companii micute, asta inseamna falimentul, scrie ...

Continua
GDPR si Google Analytics

Din 25 mai, intra in vigoare noua legislatie GDPR. Brianclifton.com si jeffalytics.com au scris despre cateva aspecte importante care tin de Google Analytics, raspunzand la urmatoarele intrebari de baza: Am nevoie de consimtamantul explicit al vizitatorilor site-ului inainte de a le inregistra informatiile? Daca ai activat Google Analytics Advertising (Demographics, Interest Reports, Remarketing cu integrare GA si DCM), da. Raspunsul e „Da” si daca site-ul ...

Continua
Webinar Gratuit GDPR organizat de ContentSpeed, Vineri 23 martie

ContentSpeed va invita Vineri 23.03.2018 de la ora 14:00 la un Webinar Gratuit despre ce inseamna GDPR pentru eCommece si modificarile punctuale care trebuie facute ca magazinul online sa fie “compliant”. Se va discuta impreuna cu casa de avocatura Cunescu, Balaciu & Asociatii si compania de servicii de securitate informatica OMEGA Trust, despre cele mai importante aspecte ale GDPR din perspectiva modificarilor tehnice, securitatii si legala focusate pe zona ...

Continua
8 tendinte de marketing din 2018

Widerfunnel.com a analizat cele mai importante tendinte din domeniul marketing-ului si a discutat despre ele cu experti din domeniu, pentru a analiza ce si cum ne asteapta in 2018: Clipurile video vor face legea. Consumatorii isi doresc autenticitate (Kissmetrics scrie ca privitorii sunt cu 64% – 85% mai dispusi sa cumpere ceva dupa urmarirea unui clip video cu produsul respectiv; ...

Continua
INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu Decalex.ro

Saptamana aceasta am discutat un pic altfel despre decalex.ro, site lansat in 2011 si axat pe oferirea de servicii in domeniul protectiei datelor personale, mai exact consultanta si training-uri in implementarea G.D.P.R.-ului si nu numai. Cristiana Deca (foto, Data Protection Specialist & Legal Advisor decalex.ro) ne-a ...

Continua
Ce este G.D.P.R. si cum va afecta Google si Facebook?

Regulamentul General pentru Protectia Datelor 2016/279 (G.D.P.R.) va intra in vigoare pe 25 mai 2018, va inlocui Directiva 95/46/CE si aduce o schimbare importanta reglementarilor privind protectia datelor personale pe teritoriul UE. Conform acestor noi reguli, Google si Facebook nu vor putea folosi informatiile personale despre utilizatorii lor in scop publicitar, fara permisiunea acestor utilizatori, noteaza pagefair.com. Cand folosesti Google sau Facebook, iti impartasesti informatiile personale de bunavoie, iar aceste doua companii le pot polosi pentru ...

Continua