Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Carrefour cumpara 17% din site-ul Showroomprivé.com

Retailerul alimentar francez Carrefour va plati 79 de milioane € pe 17% din actiunile site-ului de fashion Showroomprivé.com (al doilea cel mai mare site de vanzari private, unde accesul e permit doar membrilor, din Europa), informeaza site-ul markets.businessinsider.com. Cu 13,5 € pe bucata, actiunile vor fi cumparate de la compania Conforama (care vinde mobila si care este o subsidiara a grupului Steinhoff). Dupa semnarea acestui ...

Continua
Cum arata platile online pe glob? (raport)

Worldpay.globalpaymentsreport.com a analizat situatia platilor online pe mapamond, in „Global Payments Report 2017”, in care sunt incluse si urmatoarele 5 tari de pe cele trei mari continente, Europa, Asia si America de Nord: CHINA: este cea mai mare piata e-commerce din lume, locul unde Singles’ Day este ziua nr. 1 din comertul online mondial 62% dintre platile online se fac cu portofelul digital (Alipay, Tenpay si WeChat Pay sunt lideri de piata aici), iar din 2014 in ...

Continua
Franta, Germania, Italia si Spania cer taxarea Amazon in Europa

In Europa, multinationalele ca Amazon si Google ar trebui sa plateasca impozite in functie de veniturile incasate, cred autoritatile din Franta, Germania, Italia si Spania. Ministrii de finante din tarile amintite au trimit o scrisoare colectiva catre presedintia Uniunii Europene (detinuta momentan de Estonia), scrie reuters.com. Multinationalele sunt taxate, la ora actuala, in functie de profitul obtinut in tari cu taxe mai mici, chiar daca ...

Continua
Franta: Galeriile Lafayette au cumparat site-ul La Redoute

Lantul de magazine de lux francez Galeriile Lafayette – deschis in 1912, la Paris, si care mai are magazine in orase ca Berlin, Casablanca, Dubai si Beijing – are planuri de extindere online, informeaza site-ul reuters.com. Compania a cumparat un procent majoritar de actiuni in site-ul La Redoute (51%), care are venituri anuale de 750 milioane €, au transmis cele doua parti implicate in afacere. ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Franta, in 2016 (raport)

A trecut un an de la raportul legat de starea e-commerce-ului in Franta, in 2015, prin urmare ecommercefoundation.org ne aduce acum date legate de situatia pe 2016, in „France Ecommerce Country Report 2017”. Documentul noteaza ca francezii sunt foarte bine informati, cumparand produse/servicii online doar dupa ca se documenteaza bine in legatura cu ele. 75% dintre francezii care au intrat pe Internet in ultimele 3 ...

Continua
Marea Britanie: Dailymail.co.uk, cel mai mare perdant din cauza ad blocking-ului

Site-ul tabloidului „The Daily Mail” este site-ul britanic care pierde anual cea mai mare suma de bani din cauza ad blocking-ului, transmite emarketer.com, via AdBack.co: 16,2 milioane £/an. Utilizatorii satui de reclamele care le ingreuneaza accesarea continutului isi instaleaza ad block-ere si astfel, site-urile britanice de mai jos pierd bani buni. Cum arata clasamentul primelor 5 cele mai afectate site-uri? dailymail.co.uk (16,2 milioane £) theladbible.com (12,7 milioane £) amazon.co.uk (13 milioane £) yahoo.com (4,7 milioane ...

Continua
Franta: internautii cumpara haine in magazine fizice

Cand vine vorba despre achizitionarea de haine, francezii care folosesc Internetul prefera sa mearga in magazinele traditionale, offline, si nu sa le cumpere online, scrie emarketer.com. Conform unui sondaj marca La Presse régionale si Foncia, cumparaturile online sunt pe locul doi. Cercetarea a fost facuta, in februarie 2017, pe un esantion de 1.179 utilizatori de Internet de peste 18 ani. Astfel, din lanturi de magazine fizice ready-to-wear prefera sa isi cumpere ...

Continua
Franta: ecranele digitale transforma magazinele fizice

E-commerce-ul a revolutionat deja obiceiurile de cumparare ale francezilor, 59,5% dintre locuitorii de peste 14 ani din Franta urmand sa faca cel putin o cumparatura online in 2017, estimeaza emarketer.com. Iar tehnologia digitala s-a infiltrat deja si in retailul traditional: 60% dintre magazinele offline au instalate ecrane digitale, iar 15% au de gand sa o faca (conform unui studiu marca  Samsung Electronics France si LSA, realizat in noiembrie 2016, pe un esantion de 301 retaileri fizici). Dar doar 4% ...

Continua
Europa: Generatia Y e liderul boom-ului e-grocery (studiu)

Nativii digitali din Generatia Y (persoanele nascute in perioada 1980 – 2000) sunt motivul pentru care, in Europa, cumparaturile alimentare online sunt in crestere, a concluzionat compania de market research Mintel, in urma unui studiu (efectuat in Germania, Italia, Franta, Spania si Polonia), citim pe foodnavigator.com. Compania Mintel explica urmatoarele: cu exceptia Marii Britanii, piata de e-grocery europeana este la inceput in restul tarilor continentului, dar este ...

Continua
Amazon a lansat serviciul Prime Now la Paris

Asa cum scria ecompedia.ro la mijlocul lunii trecute, gigantul american Amazon a inclus si Parisul in lista oraselor in care este disponibil serviciul de livrare de produse Prime Now. Retailanalysis.igd.com anunta ca acum parizienii care sunt membri ai Amazon Premium pot comanda peste 18.000 de produse din 26 de categorii – inclusiv produse proaspete sau congelate –, in fiecare zi a saptamanii, intre orele 08:00 ...

Continua