Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Floraria Magnolia, vanzari online mai mari cu 60%, in 2016

floraria-magnolia1

In anul care se incheie luna aceasta, magnolia.ro transmite – intr-un comunicat de presa – bilantul pe 2016 in privinta interesului pentru shopping-ul online de flori, tendintele si preferintele in randul clientilor. Floraria Magnolia activeaza pe piata din Romania din 1997 si online a debutat in 2001. A fost primul magazin online local prin intermediul caruia doritorii au putut achizitiona flori. Compania ofera livrare internationala in maximum 24 de ore, livrare in Romania in cel mult 4 ore si are 13 reprezentante, 3 depozite si peste 100 de artisti florali.

Astfel, pentru Floraria Magnolia, 2016 a insemnat:

  • cele mai populare luni, inainte de perioada Sarbatorilor de iarna, au fost martie si februarie
  • afacerea s-a extins in strainatate, romanii putand trimite flori in intreaga lume, cu livrare in maximum 24h
  • romanii plaseaza cele mai multe comenzi de livrare pentru Marea Britanie, Spania, Italia si Germania; SUA e alta destinatie preferata, fiind pe locul al doilea in topul mondial; pe harta daruirii florilor mai apar Dubai si Cambodgia, cu un numar considerabil de comenzi
  • in Romania, Cluj Napoca si Bucuresti sunt orasele in care florariile au inregistrat cele mai mari vanzari in primele 11 luni ale acestui an (urmate de Brasov, Constanta, Targu Mures, Oradea si Baia Mare, ca volum de vanzari totale)
  • pentru 2016, Magnolia estimeaza o cifra de afaceri de 4,7 milioane €, in decembrie veniturile prognozate fiind de aproape 500.000 €
  • 70% dintre comenzi vin in florariile offline, clasice
  • totusi, raportat la 2015, compania a observat o crestere de 20% in offline si de 60% in online
  • pe langa florariile proprii, un important punct de vanzare offline il reprezinta parteneriatul cu statiile OMV, de unde oricine poate comanda flori Magnolia pentru a fi trimise la orice adresa din tara

gabriel-molnar_ceo-magnolia

„Pentru noi, anul 2016 a fost unul al confirmarilor. Pretuim foarte mult relatia noastra cu clientii si ne bucuram ca in ultimele luni am reusit sa ne extindem in orase importante ale tarii, sa le fim cat mai aproape. Am inceput in Constanta, in Bucuresti ne-am extins cu un depozit si cu o reprezentanta offline in centrul comercial ParkLake, iar la inceputul anului am inaugurat magazinul din Oradea. Este o reala bucurie sa vedem, totodata, impactul pozitiv pe care il au serviciile noastre pentru livrari internationale si sa stim ca fericirea de a darui o floare nu cunoaste granite. Tocmai pentru ca ne bazam pe calitatea impecabila a serviciilor noastre, pentru toate comenzile inregistrate anul acesta, am indraznit sa oferim garantie de 300%, pentru a consolida increderea clientilor in profesionalismul Magnolia. Suntem alaturi de toti cei care vor sa faca gesturi frumoase pentru cei dragi si ne pregatim cu toate fortele pentru decembrie, poate cea mai frumoasa luna a sarbatorilor”, a explicat in comunicatul amintit Gabriel Molnar (foto, fondator Magnolia).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply