Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

5 moduri de a converti clientii de Sarbatori in clienti fideli

Cel mai importanta produs cumparat in ciclul de viata al oricarui client este al doilea, scrie success.zaius.com. Anul trecut, de Sarbatori, in SUA s-a cumparat cu 3,1% mai mult si anul acesta se estimeaza o crestere si mai mare, de 3,6% (Federatia Nationala de Retail/NRF se asteapta la vanzari de 655,8 miliarde $ in noiembrie – decembrie 2016), iar anual procentul de cumparaturi online creste. In SUA, 74% dintre retaileri spun ...

Continua
Prietenul meu, Clientul @Conferintele Nationale de Ecommerce 2013, editia a II-a

Mai jos prezentarea sustinuta de Liviu TALOI la Conferintele Nationale de e-Commerce din 5 noiembrie 2013, organizate de GPeC – Gala Premiilor eCommerce despre cateva tehnici de retentie a clientilor pe magazinele online. Prezentarea o continua pe cea sustinuta la Scoala de Vara GPeC 2013 prin detalierea unui posibil scenariu de comunicare cu clientul, dupa ce acesta plaseaza comanda. Spor la conversii si la cati mai multi clienti fericiti!   ...

Continua
Fidelizarea clientilor n-ar trebui sa insemne recompensarea celor mai mari cheltuitori

Angela Sanfilippo, CMO (aka Superwoman) la platforma de fidelizare omni-channel si de implicare PunchTab, le-a spus participantilor la un eveniment care a avut loc in New York City, ca programele traditionale de loializare a clientilor, care rasplatesc cei mai mari cheltuitori, sunt un mod de gandire care trebuie modificat. Imagine preluata de pe FreeDigitalPhotos.net / Autor: Jomphong Incurajarea descoperirii si stimulentele sunt foarte importante pentru branduri, ...

Continua