Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

9 ani de FashionUp, in cifre (infografic)

La 7 ani de la lansarea pe piata de retail de fashion online romaneasca (10 iunie 2009), FashionUp.ro ajunsese la 200.000 de clienti, 600.000 de produse vandute si un portofoliu de 40.000 de produse. La 8 ani, atingea aproape 290.000 de clienti contactati si peste 1 milion de produse vandute. Anul acesta, compania anunata – intr-un comunicat de presa – ca aniversarea a 9 ani in online-ul autohton inseamna peste 750.000 de comenzi, 1.500.000 ...

Continua
Romania: cum arata piata de fashion online (studiu)

Piata de fashion romanesca va ajunge sa valoreze 2,38 miliarde € in 2018, cu 18% mai mult YoY (dar productia de imbracaminte, incaltaminte si accesorii este descendenta, cu -1% YoY), conform unui studiu marca Market Oportunity Research. Valoarea pietei online de fashion retail este de 258 milioane €, adica 10% din totalul comertului online. Cele mai interesante cifre legate de fashion si magazinele virtuale din domeniu? ...

Continua
FashionUP: comenzi de 6,5 milioane € in primele 9 luni din an

Primele 9 luni din 2017 au insemnat, pentru FashionUP.ro (unul dintre cei mai mari retaileri online de haine si accesorii din Romania), comenzi cu o valoare totala de 6,5 milioane €, transmite companie intr-un comunicat de presa. Concret, in cifre, aceste 9 luni din an au echivalat cu: peste 200.000 de produse livrate angajatii au impachetat aproximativ 125.000 de colete cele mai populare produse de pe site au fost rochiile si pantofii, in ...

Continua
Ziua Nationala a Femeilor pe Toc, la FashionUP

Si anul acesta, site-ul autohton fashionUP.ro marcheaza Ziua Nationala a Femeilor pe Toc (cea de-a treia editie) prin evenimente speciale si reduceri online, transmite compania, intr-un comunicat de presa. „Organizam acest eveniment cu foarte multa bucurie, in special pentru ca il dedicam in intregime femeilor si elegantei acestora. Femeile cu care lucram ne-au demonstrat de-a lungul timpului ca, la momentul potrivit, un pantof cu toc ...

Continua
8 ani de FashionUP, in cifre (infografic)

FashionUP, unul dintre cei mai mari retaileri online de haine si accesorii din Romania, a implinit 8 ani de la lansare, anunta compania intr-un comunicat de presa: pe 10 iunie 2009, site-ul primea prima comanda (o pereche de pantofi sport Le Coq Sportif) unei cliente din Chitila. „Este usor sa vorbim acum de online, comert digital si toate acestea, dar uitam ca actualul stadiu a fost atins dupa ani intregi de ...

Continua
Compania de curierat Coleto a batut palma cu evoMAG

Compania Coleto anunta, intr-un comunicat de presa, parteneriatul cu retailerul online evoMAG, unul dintre cele mai importante magazine online autohtone, prezent pe piata din Romania de aproape 12 ani.  Colaborarea dintre cele doua companii va facilita livrarea produselor comandate online de clienti prin punerea la dispozitia acestora a numeroase puncte de ridicare, evitand livrarea la punct fix, prin curier. Colaborarea incepe din aceasta luna, la timp ...

Continua
FashionUP s-a parteneriat cu serviciul de curierat Coleto

Compania de curierat Coleto se lanseaza si la noi, anuntand – intr-un comunicat de presa – un parteneriat cu FashionUP, unul dintre marii retaileri online autohtoni. Coleto face parte dintr-un grup international de curierat, care opereaza in mai multe tari europene inca din 1993, si va oferi romanilor servicii de curierat accesibile, unice si personalizate prin reteaua sa de puncte de lucru cu acces usor. Coleto functioneaza ca o cooperativa ...

Continua
Black Friday 2016: rezultatele campaniei online in Romania

Cifre generale (via 2Performant) de la 00:00 si pana la 16:30 a fost generat un numar total de vanzari de peste 27.000, aproape de numarul de vanzari inregistrat cu un an in urma in toata ziua de Black Friday – 28.976 pana la ora 16:30 au fost inregistrate vanzari totale de 2.031.314,79 € (TVA inclus) valoarea comisioanelor a fost de 102.451,86 € (cu 10% mai mult decat valoarea totala din intreaga zi de Black ...

Continua
Romania: Black Friday 2016 – ce oferte au magazinele online?

eMAG.ro Black Friday 2016 = 18 noiembrie participa peste 2.000 de magazine listate pe site (mai mult decat dublu fata de 2015) sute de mii de produse din categorii variate vor fi in oferta de anul acesta (TV, telefoane mobile, tablete si laptopuri, produse IT, bratari smart, smartwatch-uri, frigidere, masini de spalat, produse pentru copii, imbracaminte, incaltaminte, cosmetice, produse pentru casa si gradina, articole sportive, produse si accesorii pentru masina, mobila) ...

Continua
FashionUP a preluat operatiunile Click4Fashion din Romania, Bulgaria, Ungaria

Magazinul online de imbracaminte si accesorii FashionUP anunta, intr-un comunicat de presa, dezvoltarea afacerii in regiune prin preluarea site-ului Click4Fashion (lansat in 2015) in Romania, Bulgaria si Ungaria. Transferul s-a facut pe 1 octombrie. FashionUP va integra in strategia sa toate operatiunile din aceste tari (astfel, pe langa cele peste 50.000 de produse de pe fashionup.ro, clientii vor putea gasi si brandurile oferite de Click4Fashion) si o mare parte din echipa Click4Fashion ...

Continua