Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

CEL.ro si-a deschis marketplace

CEL.ro a lansat o platforma de tip marketplace, in martie 2018, anunta magazinul online gestionat de compania Corsar Online, intr-un comunicat de presa. Acum, utilizatorii pot cumpara de pe CEL.ro produse vandute de parti terte, comanda fiind preluata de site, iar produsul – livrat de magazinul partener. Pe marketplace.cel.ro, magazinelor online/offline, importatorii si producatorii pot vinde produsele proprii, iar CEL.ro estimeaza ca marketplace-ul va genera 25% din ...

Continua
SUA: 49% dintre haine sunt cumparate pe mobile (raport)

Unbxd.com a facut publica cea mai noua editie a raportului propriu, „State of Mobile Product Discovery 2017”, care a adunat informatii legate de 60 de milioane de sesiuni de cumparaturi online din SUA, pe platforma Unbxd Product Discovery. Documentul indica faptul ca – in tara in care 220 milioane de persoane detin un smartphone – brand-urile trebuie sa puna mobile-ul pe primul loc, mai ...

Continua
Romania: in 2017, comertul mobile a crescut cu 64% YoY (infografic)

In primele 6 luni ale acestui an, in reteaua magazinelor afiliate platformei 2Performant.com (care a inlocuit reteaua 2Parale.ro in august 2016), s-au facut cu 41,3% mai multe tranzactii fata de aceeasi perioada a anului trecut, anunta compania 2Performant Network (fosta 2Parale Afiliere), intr-un comunicat de presa. Mai exact, 2Performant a generat, in intervalul ianuarie – iunie 2017, peste 416.000 de vanzari online pentru magazinele din retea, in valoare totala de 19,46 milioane € (inclusiv TVA). Din aceasta ...

Continua
FashionUP anunță strategia pentru marketplace, platforma care poate deveni punctul 0 al brandurilor românești

București, 7 aprilie 2016 – FashionUP își anunță planurile pentru marketplace-ul dedicat comerțului în online fashion. A fost creat după o muncă susținută de-a lungul a doi ani și cuprinde piese vestimentare și de încălțăminte de la mari designeri români și de la case de modă renumite. Platforma este într-o continuă dezvoltare, după cum o arată și strategia FashionUP. A debutat cu branduri precum Versace 1969, Pierre Cardin, Arnaldo Toscan, Trussardi și ...

Continua
8 ani pentru unul dintre primele magazine online de fashion din Romania

StarShinerS.ro este unul dintre primele magazine online de haine pentru femei, specializat pe rochii și ținute office, care a fost fondat în 2008, iar pe 15 martie a sărbătorit 8 ani de activitate pe care i-a marcat printr-o reducere de 20% la toate articolele prezente pe site. În cei 8 ani de activitate StarshinerS.ro a lansat peste 500 de colecții săptămânale, a format o echipă din aproximativ 50 de oameni care lucrează ...

Continua
Walk In My Closet – Daca n-ai de gand sa porti rochia asta…

„Care fata n-ar fi interesata de ce este in dulapul prietenei sale?” Acesta a fost si rationamentul lui Ambre Dahan, director de design la Joe’s Jeans si acum fondatoare impreuna cu Amandine Rohmer, a site-ului Walk in My Closet („Pofteste in Sifonierul meu” ), un sifonier virtual si magazin online de fashion. La fel ca multi dintre noi de altfel, Amber si Amandine obisnuiau sa-si impartaseasca noile achizitii si tinute prin mesaje text. Noul site (walkinmycloset.com) si aplicatia aferenta, disponibile pe ...

Continua
Comunicat: Peste 10.000 de clienti serbeaza 5 ani de Kurtmann

Pe 16 iunie 2008 a fost prima zi in care Kurtmann .ro a fost online. Lansat sub denumirea de KRTShop.ro, a fost unul dintre primele outlet-uri online cu produse ale renumitelor marci spaniole Zara, Bershka, Stradivarius si Pull and Bear. In februarie 2011 isi schimba numele in Kurtmann.ro, incepand sa isi castige un loc fruntas in piata online romaneasca, prin diverse oferte si lichidari de stocuri extrem de atractive. Kurtmann.ro este ...

Continua
Brandurile de lux sunt hotarate sa-si puna amprenta in lumea virtuala

De la achizitionarea francizelor pana la consolidarea propriei marci in ceea ce priveste prezenta lor online, companiile ce detin branduri de lux sunt hotarate sa preia controlul propriilor operatiuni, atat in lumea fizica, cat si in cea virtuala.    “Strategiile de comert electronic ale brandurilor de lux reflecta ceea ce se intampla in lumea fizica”, spune Claudia D’Arpizio, principalul autor al studiului anual despre piata luxului facut de firma  de  consultanta Bain. Brandul de lux britanic Burberry este printre initiatorii ...

Continua