Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Marketplace-urile de top din Europa (inclusiv Romania)

Practicalecommerce.com a facut un clasament al celor mai mari marketplace-uri la nivel mondial, impartindu-le pe continentele de origine. Bineinteles, din top nu lipsesc Amazon, Alibaba, AliExpress, eBay si JD.com. Tara noastra este reprezentata prin Cel.ro, eMag și Okazii. Descoperiti mai jos care sunt cele mai mari nume in domeniul online al marketplace-urilor europene: ...

Continua
UE renunta la geoblocking in e-commerce

Uniunea Europeana face pasi in directia renuntarii totale la geoblocking (prin care consumatorii dintr-o tara UE nu pot cumpara bunuri/servicii vandute in alta) – care este o prioritate in crearea unei piete comerciale digitale unitare pe vechiul continent, informeaza site-ul reuters.com. Mai exact, UE a semnat un acord politic prin care retailerii online din zona (inclusiv Amazon si eBay) sunt obligati sa puna la dispozitia tuturor ...

Continua
Batranii schimba peisajul platilor online

Persoanele de 50 – 70 vor redefini peisajul global al platilor online, scrie worldpay.globalpaymentsreport.com. Conform „Global Payments Report 2017”, consumatorii contemporani in varsta sunt ignorati de retaileri, care se concentreaza pe tinerii de 25 – 35 de ani. Ceea ce este gresit: batranii cu venituri relativ mari si care sunt mai sanatosi decat cei din generatiile anterioare au devenit din ce in ce mai ...

Continua
GPec 2017: piata e-commerce europeana si unde se situeaza Romania

Europenii prefera tot mai mult cumparaturile online. Conform estimarilor Ecommerce Foundation, valoarea cumparaturilor online va creste de la 523 miliarde € (in 2016) la 593 miliarde € (in 2017). Cea mai rapida dezvoltare in e-commerce o au pietele din Europa de Est, cu o crestere anuala de aproximativ 21%, asta chiar daca la nivel european se inregistreaza o usoara stagnare, comparativ cu anii anteriori.  Acelasi trend ascend ...

Continua
9 agentii de marketing din Europa, reunite in BlueAlliance

9 agentii europene de marketing digital au fondat BlueAlliance, o retea in cadrul careia ofera servicii de marketing in regiunea Europei Centrale si de Est, citim pe nrcc.ro. Din BlueAlliance fac parte Aweb (Ucraina), Bluerank (Polonia), Effectix (Cehia), eStrategai (Lituania), Growww Digital (Ungaria), INTREN (Ungaria), KG Media (Croatia), Pizza SEO (Slovacia) si WebDigital (Romania) – toate fiind agentii partenere Google Premier. Cele 9 agentii au semnat un ...

Continua
Blugento, parteneriat cu DPD Romania, pentru extindere internationala

Compania clujeana Blugento – care este specializata in furnizarea de solutii de e-commerce bazate pe platforma Magento – anunta, intr-un comunicat de presa, un parteneriat cu DPD Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata locala de coletarie si curierat expres. Acordul permite companiilor sa isi extinda afacerea si la nivel international, sa beneficieze de servicii de curierat de calitate, sa poata face expedieri in Bulgaria si Ungaria (la preturi preferentiale) si sa poata integra gratuit ...

Continua
Europa: preferam mobilul, dar nu ne multumeste experienta (raport)

Recent lansatul raport „Europe Best of the Best 2016” (realizat de Adobe Digital Insights si lansat de cmo.com) a analizat traficul online in Europa in anul trecut, procentajul de vizite efectuate pe smartphone, vizitele care dureaza mai mult decat accesarea unei singure pagini si nu numai.  Concluziile sunt urmatoarele: afacerile online de succes ofera, toate, o experienta mobile impresionanta vizitele pe smartphone au crescut in toata Europa in 2016 fata de 2015, cea ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Europa, in 2016 (raport)

Comertul online este in plina dezvoltare in Europa, dar unele piete (Marea Britanie) se misca mai repede decat altele: Romania, de exemplu, are cea mai mica proportie de cumparatori online, alaturi de Macedonia si Bulgaria. Dar tara noastra are si cea mai ridicata rata de crestere a numarului de e-shopperi. Aceasta este una dintre concluziile „European Ecommerce Report 2017”, prezentat recent, la Bruxelles, de catre Ecommerce ...

Continua
Monetizarea publicului: Google, mai tare ca Facebook

Conform unei cercetari recente marca Zenith („Top Thirty Global Media Owners”), Google detine 15% din piata mondiala a veniturilor din publicitate mediatica. Facebook se plaseaza pe locul doi in clasament, cu doar 5% din banii cheltuiti pe reclame, la nivel mondial. Aceste 20 de procente sunt aproape de doua ori mai mari fata de acum 5 ani, cand ambele companii insumau 11%. Din 2012 si  pana astazi, Google si Facebook au ...

Continua
Amazon cauta 1.300 de depozite mici in Europa

Gigantul online Amazon vrea sa inchirieze 1.300 de spatii destinate depozitelor proprii in Europa, anunta telegraph.co.uk. Aceste depozite vor deservi clientii serviciului de livrare intr-o ora Prime Now. Amazon cauta spatii mici, in locatii urbane, in apropiere de orase mari, care sa fie alimentate cu bunurile populare comandate pe Internet de clienti, de acolo fiind apoi trimise mai departe consumatorilor – asa-numita „ultima mila” a operatiunii e-commerce (ultima etapa ...

Continua