Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Sarbatorile de iarna 2017 se termina si daca esti cumva in intarziere afla cum ar fi trebuit sa te pregatesti. Cel mai bun sfat de la toti marketerii pe care ii stim este sa incepi pregatirile devreme. Daca nu ai inceput inca, acum e poate ultima ta sansa. Daca nu ai pregatite inca tacticile si materialele de marketing, iata cateva idei pentru sarbatorile  de iarna din acest an. Foloseste-le gratuit si distribuie acest articol pt ca si altii sa se poata inspira. În functie de ...

Continua
7 modalitati pentru maximizarea profitului de Craciun

Foloseste bannere cu tematica de Craciun Decoratiunile de Craciun ii aduc pe oameni in dispozitia de a incepe sa cumpere cadouri. In momentul in care acestia vad un site “impodobit” de Craciun, incep sa se gandeasca la toate darurile pe care le au de cumparat pentru cei dragi. Asigura-te ca site-ul tau este mobile responsive ...

Continua
6 campanii de email cu cele mai mari vanzari

Iti prezentam cele mai performante  campanii de email pe care trebuie sa le folosesti pentru afacearea ta in e-commerce. Daca nu stii cum sa le creezi contacteaza-ne sau fa-ti un cont gratuit.  Nu exita o anumita ordine in care trebuie sa creezi campaniile , deoarece rezultatele sunt diferite in functie de fiecare magazin online, industrie sau target. Ce mai buna campanie #1: Campania de  Recuperare Coș Abandonat   De departe, cea mai performantă campanie, își propune să te ajute ...

Continua
Cum rezolvi lipsa specialistilor in marketing digital? Automatizezi procesul!

Specialistii de marketing care au cunostinte tehnice pot ajunge si la 2000 €/luna, in functie de experienta. O solutie software poate automatiza o mare parte din task-urile acestora si costa cateva sute de euro, in functie de volumele de trafic.  Dar poate oare aceasta inlocui specialistii in marketing? In momentul actual, se poate intr-o oarecare masura, dar nu complet. Este nevoie de cineva care sa scrie textele ...

Continua
4 practici de email marketing pentru rezultate garantate

Salesforce.com a strans, in raportul „2016 State of Marketing”, cateva cifre relevante privind coordonatele peisajului de marketing contemporan. Raportul noteaza ca „mediul digital este regele, iar experienta clientului este bijuteria coroanei”. 80% dintre marketerii de astazi spun ca email-ul este central activitatii lor si 80% spun ca email marketingul genereaza garantat ROI (return on investment, rata de recuperare a investitiei). Adunand informatii de la aproape 4.000 de lideri in ...

Continua
Ce înseamnă un server de e-mail marketing

E-mail marketingul reprezintă o strategie de promovare a unei afaceri online prin intermediul e-mailurilor. Concret, înseamnă trimiterea de e-mailuri către potenţiali clienţi cu scopul principal de a-i convinge să cumpere. Sau trimiterea către clienţi anteriori, cu scopul de a-i face să achiziţioneze din nou, de a-i transforma în clienţi fideli.  Utilizarea e-mail marketingului ajută la creşterea performanţei unei afaceri în mediul on-line, stabilind o legătură între comerciant şi clienţi cu ajutorul poştei ...

Continua
Provocare: 3 x 1 AN Gratuit InboxTarget – servicii de automatizare marketing

Salut, Avem o platforma foarte flexibila de automatizare marketing cu multe avantaje dar cu o mare problema: destul de greu de folosit de catre clienti -> magazine online, mai ales de cei mici. Functionalitati: – emailuri automate comportament useri, newslettere personalizate, recomandari de produse, tracking eventuri custom, interactiuni/personalizare onsite etc. Toate astea sunt foarte customizabile. Problema: – toate aceste functionalitati vin cu costul de a fi dificil de folosit self service de catre magazinele online. Mai ales partea de inceput, pana ...

Continua
Ce face marketing automation în eCommerce?

În câteva cuvinte, marketing automation reprezintă un ansamblu de tactici elaborate pentru a oferi conţinut personalizat şi util potenţialilor cumpărători, cu scopul de a-i transforma în cumpărători şi, mai ales, în cumpărători mulţumiţi, care să rămână fideli unui producător, lucru care este cel mai greu de îndeplinit. Pe baza unor informaţii despre preferinţele şi interesele potenţialilor clienţi, comerciantul poate trimite acestora oferte mult mai relevante, ajustate în funcţie de particularităţile dorinţelor lor, iar asta ...

Continua
Romania: 6 trend-uri in e-commerce, in 2016

Majoritatea jucatorilor din domeniul e-commerce-ului mondial stau cu ochii pe sectorul european, unde cifrele sunt promitatoare (procentul de e-commerce din PIB a ajuns la 2,5% in 2014 si se asteapta sa atinga 6% in 2020), scrie 2performant.com. In peisajul comertului online, a spori vanzarile inseamna a scapa de problemele recurente. In acest scop, site-ul a luat la intrebari o serie specialisti in e-commerce din Romania (dar si Bulgaria, ...

Continua
7 moduri in care poti creste incasarile de Sarbatori

In 2014, Sarbatorile au adus 23,4% din totalul incasarilor anuale din domeniul e-commerce, în SUA, conform statista.com. Practic, ce poti face pentru a-ti maximiza veniturile in aceasta perioada? Shopify.com a adunat laolalta 7 sfaturi care sa atraga clientii pe site-ul tau: Vezi, in functie de ce vinzi, care sarbatoare e mai relevanta. Daca vinzi coronite decorative – axeaza-te pe Craciun; daca vinzi oua pictate manual – pe Paste. ...

Continua