Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Termeni folositi in Google Analytics

Cativa Termeni Importanti Folositi in Google Analytics Cookie Vizita vs Click Utilizator unic Utilizator nou si vechi Landing page vs Exit page Durata vizitei Bounce si Bounce rate Conversia Rata de Conversie Goal Value 1. Cookie  Un cookie (numit si internet cookie sau browser cookie) este o bucatica de cod trimisa de site-ul vizitat catre ...

Continua
Cum setam corect un goal in Google Analytics?

Care este diferenta dintre goal si funnel? Chiar daca sunt doua expresii complet diferite, sunt in acelasi timp legate una de cealalta.  GOAL (sau OBIECTIV in interfata GA in limba romana) = este un obiectiv de business pe care il putem masura in Google Analytics FUNNEL = (sau CANAL in interfata GA in limba romana) = este o succesiune de pasi (pagini diferite) pentru atingerea obiectivului de business.  Este nevoie sa intelegem masura in care campaniile de marketing online sunt eficiente, si pentru asta ...

Continua
Este content marketingul o pierdere de vreme si de bani?

Sursa articol: https://unbounce.com/product-marketing/product-awareness-data-and-lessons-learned/ Acest inceput de 2018 a venit pentru Oli Gardner, Co-founder Unbounce cu o provocare îndrăzneață. In incercarea de a creste numarul de vanzari pentru doua produse noi, a vrut sa faca un experiment in care sa creeze 30 de postări noi pe blog în termen de 30 de zile. Fiind un marketer care nu practicase product marketing (marketingul de produs), asa cum chiar el spune, a adoptat ...

Continua
Ce indicatori urmarim in Social Media?

In urma unor sondaje, mai mult de jumatate dintre companii au raportat ca activitatea pe care o au in social media a influentat pozitiv vanzarile si implicit veniturile. Social media este unul dintre subiectele despre care se discuta la foc continuu si pe care departamentele de marketing pun accentul pentru ca sunt eficiente pentru cresterea afacerii, in primul rand ca notorietate pentru brand. Insa trebuie sa fim atenti, pentru ca masurarea unor indicatori ...

Continua
Cum aflu Rata de Conversie si ROI-ul intr-un magazin online pe OpenCart? Raport si Segment GRATIS!

Timp de citire: 7-12 minute Cel mai simplu mod de a afla Rata de Conversie, anume e-commerce conversion rate, este sa iti instalezi modulul de tracking ecommerce pe magazinul tau online care ruleaza pe platforma de comert electronic OpenCart. Dar nu stii sa faci asta, si desi ai un magazin online de ceva ani de zile nu ai avut cum sa lucrezi cu o echipa de dezvoltare / programare care sa iti implementeze in Google ...

Continua
[VIDEO] Sexy Analytics 101 – Incepatori & Mediu – Curs Google Analytics – 86 min

In acest post veti putea viziona cateva minute [VIDEO = 86 de minute] de la cele 4 module din cadrul Cursului de Google Analytics – Sexy Analytics 101 incepatori & mediu, sustinut pe 12 iulie 2017 la Bucuresti. Trainingul de 1 zi de Google Analytics a fost un maraton in lumea digitala, in care am invatat cum sa masuram succesul unui magazin online folosind un tool de digital analytics. Modulele au abordat teme incepand de la chestiuni simple, precum ratiunea si logica unui ...

Continua
5 sfaturi pentru a creste marja de profit

Marjele de profit sunt principalul indicator care arata daca afacerea dumneavoastra va supravietui, va creste sau va scadea. In comparatie cu alte variante, nu exista niciun alt indicator care afecteaza in mod direct sanatatea financiara a afacerii dumneavoastra. Acest lucru este deosebit de evident in zona e-commerce. Deci marirea marjelor este o provocare continua pentru companiile e-commerce, daca isi doresc o sanatate financiara solida. ...

Continua
[VIDEO] ECOM – Eficienta Campaniilor de Online Marketing

Acum ceva vreme am primit o provocare din partea unui foarte bun prieten, Cosmin DARABAN de la GoMag.ro – sa stam de vorba despre Google Analytics si Marketing Online. Am ales pentru acel webinar, care a avut loc pe data 22 februarie anul acesta, o discutie pe care imi place sa o am despre cum masuram eficienta campaniilor de marketing digital. Unul dintre cele mai importante tool-uri, Google Analytics, are multe de oferit, iar printre ...

Continua
De ce este marketingul afiliat profitabil?

Ce este marketing-ul afiliat?   Este întrebarea pe care ne-o adresează zi de zi clienții cu care interacționăm. Răspunsul pe scurt: marketing-ul afiliat este o formă de marketing bazat pe performanță unde afiliații promovează produsele sau serviciile advertiserilor (adica un magazin online, dar nu numai) și sunt plătiți doar pentru vânzările sau lead-urile generate de aceștia. Aspectul cel mai important și diferențiatorul major al acestui canal de marketing este acela că magazinul online va plăti exclusiv dacă vânzarea generată de afiliat s-a finalizat ...

Continua
ROI vs RoAS – raportul din Google Analytics. Ce inseamna si la ce folosesc cei 2 indicatori?

Vorbeam zilele trecute cu un coleg mai tanar despre KPI-uri, Key Performance Indicators, si doi dintre ei sunt ROI-ul si ROAS-ul, sau, in traducere Return On Investment (ROI) si Return on Advertising Spend (RoAS). Si ma certa putin, ca nu matematica din spatele lor e cea care poate incurca lucrurile in intelegerea ecuatiei succesului unui business online, ci insasi folosirea acestor termeni, ciudati poate, importati din engleza si pe care nimeni nu-i intelege, dar.. de care avem nevoie in a masura ...

Continua