Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cum calculati „Top vanzari” sau „Trending” pentru un magazin online?

Una din cele mai bune metode de a sorta produsele este dupa „Top vanzari”. Pe unele site-uri gasiti si „Trending” (tendinte), care va arata produsele care au cele mai multe vanzari recent.Vreau sa discut in articolul curent despre cateva capcane ale acestui sistem si sa prezint si cateva solutii, cu mentiunea ca conteaza foarte mult nisa si tipul clientului. Ideea de a scrie articolul mi-a venit citind cartea „Tribe of Mentors” a lui Timothy ...

Continua
Deschiderea unui magazin online de la A la Z,  in 11 pasi practici

Atunci cand ai un magazin fizic, consideri ca deja cunosti pasii pe care trebuie sa-i urmezi pentru a-ti deschide un magazin online. Cu toate acestea, deschiderea unui magazin in mediul online implica o serie de pasi ce trebuie urmati intr-o anumita ordine si care nu se suprapun in totalitate cu cei pe care trebuie sa-i parcurgi atunci cand iti deschizi un magazin fizic. Ca sa fii sigur ...

Continua
[VIDEO] De ce cumpara clientii online vs. de ce nu cumpara online (studiu)

LATER UPDATE 21.06.2018: Interviu GPeC #GPeCLive cu Andrei Canda de la iSense Solutions realizat de Andrei RADU de la GPeC.ro   Anul 2018 aduce cu aproximativ 9% mai multi clienti in mediul online fata de anul precedent (44% in 2017, respectiv 53% in 2018), conform unei cercetari realizate de iSense Solutions si prezentata de Andrei Canda, Managing Partner al companiei, la GPeC – The Most Important E-Commerce Event in CEE. Orientandu-ne spre cei 47% care nu intra in sfera cumparatorilor ...

Continua
Cat costa un magazin online?

Cat costa un magazin online?Piata de e-commerce din Romania este deosebit de atragatoare pentru antreprenorii aflati la inceput de drum sau interesati de a-si deschide o afacere pe internet. Cu o crestere de peste 50% de la un an la altul, e-commerce-ul promite un start rapid in afaceri si un business deosebit de flexibil. Una dintre cele mai frecvente ...

Continua
6 motive ca să alegi o soluție SaaS ca platformă pentru magazinul tău online

De ce să preferăm o soluție SaaS față de o soluție e-commerce custom sau un magazin online dezvoltat pe o platformă open-source? Cum alegem platforma e-commerce pentru magazinul nostru online? Acestea sunt cele mai frecvente întrebări pe care le-am primit în 15 ani de existență ContentSpeed și de aici au început de obicei explicațiile pentru cele peste 600 de afaceri online lansate de-a lungul timpului pe ...

Continua
Webinar Gratuit GDPR organizat de ContentSpeed, Vineri 23 martie

ContentSpeed va invita Vineri 23.03.2018 de la ora 14:00 la un Webinar Gratuit despre ce inseamna GDPR pentru eCommece si modificarile punctuale care trebuie facute ca magazinul online sa fie “compliant”. Se va discuta impreuna cu casa de avocatura Cunescu, Balaciu & Asociatii si compania de servicii de securitate informatica OMEGA Trust, despre cele mai importante aspecte ale GDPR din perspectiva modificarilor tehnice, securitatii si legala focusate pe zona ...

Continua
EComm Congress Awards Bulgaria 2017

The first e-commerce awards were held in Bulgaria.       Last Thursday on gala ceremony were given the first Bulgarian e-commerce awards – eCommAwards. Nine prizes were given to different e-commerce representatives. Jury from experts made the evaluation with more than 30 criteria. The contestants had to present that they have good customer ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Franta, in 2015 (raport)

Anul 2015 a insemnat, pe piata de e-commerce franceza, o crestere de 1.400.000 de cumparatori online fata de anul anterior, conform unui raport in domeniu realizat de ecommercewiki.org („France B2C E-commerce Country Report 2016”). In tara europeana, 36 de milioane de oameni (persoane peste 15 ani) fac cumparaturi pe Internet, adica 66% din populatie. Alte cifre relevante pentru tara amintita gasiti in cele ce urmeaza: 87% din populatie foloseste ...

Continua
Ce rezultate a avut cel.ro în 2016?

  *Pentru grafic la o rezolutie mai mare click pe link: bit.ly/1W4rCl9 Retailerul online CEL.ro raporteaza incheierea primului trimestru al anului 2016 pe o directie ascendenta si anunta rezultatele provizorii pentru T1 2016. Perioada ianuarie 01 – martie 31 aferenta T1 marcheaza astfel o crestere cu 40% a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului 2015. In acest trimestru retailerul a trecut ...

Continua
Ce face marketing automation în eCommerce?

În câteva cuvinte, marketing automation reprezintă un ansamblu de tactici elaborate pentru a oferi conţinut personalizat şi util potenţialilor cumpărători, cu scopul de a-i transforma în cumpărători şi, mai ales, în cumpărători mulţumiţi, care să rămână fideli unui producător, lucru care este cel mai greu de îndeplinit. Pe baza unor informaţii despre preferinţele şi interesele potenţialilor clienţi, comerciantul poate trimite acestora oferte mult mai relevante, ajustate în funcţie de particularităţile dorinţelor lor, iar asta ...

Continua