Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Indienii de la Tata Group se apuca de e-grocery

Multinationala indiana Tata Group (fondata in 1868, care este cea mai mare conglomeratie de companii din India) vrea sa se impuna si pe piata alimentara online, prin intermediul brand-ului Starquik, citim pe economictimes.indiatimes.com. E-grocery-ul este o piata emergenta in tara asiatica, iar in domeniu exista deja Amazon si Bigbasket. Penetrarea e-grocery-ului este de mai putin de 1%, dar expertii estimeaza ca segmentul va creste cu o ...

Continua
Romania: Auchan ajunge online la final de 2017

Sfarsitul acestui an va aduce un nou magazin online autohton, cu un nume celebru: Auchan. Grupul francez de hipermarketuri cu acelasi nume isi deschide magazin online in 2017, au anuntat oficialii, citatati de zf.ro. „Auchan Romania va evolua catre multi­format, iar in acest sens, suntem deschisi in con­tinuare la oportu­nita­tile care exista sau care vor exista pe piata din Romania”, au declarat acestia. Site-ul este ...

Continua
Carrefour face pasi mari in e-grocery, in Romania

Francezii de la Carrefour au cumparat 51% dintre actiunile platformei romanesti Bringo, care este prima platforma mobile din estul Europei prin intermediul careia livratori specializati fac cumparaturile pentru tine si ti le aduc acasa, contra unei taxe. Compania Allib Rom, care este administrate de managerul general al Carrefour Romania (Jean-Baptiste Dernoncourt) a cumparat inca 21% dintre actiunile Bringo (cele detinute de Beta Software Management) si acum a atins 51% dintre ...

Continua
Amazon vrea sa intre in retailul alimentar in India

Reuters.com anunta ca Tesco a lansat livrarea intr-o ora in centrul Londrei (serviciu pe care il anunta in ianuarie), in contextul in care se estimeaza ca piata alimentelor online va creste cu 54% pana in 2022, atingand 16 miliarde £. Retailerul german Lidl s-a extins in SUA, deschizand primele magazinele in Virginia, Carolina de Nord si Carolina de Sud si planuind 100 de alte locatii in ...

Continua
M&S ofera livrarea acasa prin platforma Dropit

Dupa ce a anuntat ca va testa, in aceasta toamna, un serviciu e-grocery (shopping alimentar online), Marks and Spencer a batut palma cu platforma britanica de livrare la domiciliu Dropit, pentru a le duce cumparaturile acasa clientilor M&S din cartierul West End (Londra), informeaza site-ul ecommercenews.eu. Livrarea se face la ora dorita de cumparator: acesta isi lasa sacosele cu ceea ce au cumparat din magazinul offline M&S ...

Continua
M&S va testa un serviciu e-grocery in toamna

Retailerul britanic Marks and Spencer a comunicat ca va testa, in aceasta toamna, un serviciu de shopping alimentar online, adaptandu-se orientarii clientilor sai spre online, informeaza site-ul telegraph.co.uk. Vestea vine la o saptamana dupa ce M&S a anuntat ca va deschide 36 de magazine noi in Marea Britanie in urmatoarele 6 luni, dintre care 34 vor fi dedicate comertului alimentar – grupul continua sa „analizeze foarte atent domeniul ...

Continua
SUA: 77% dintre bacanii nu ofera servicii click&collect (raport)

Serviciul click&collect este popular in Franta si Marea Britanie, dar in SUA – conform celui de-al 84-lea raport anual al industriei alimentare marca PG, citat de progressivegrocer.com – 77% dintre bacanii nu ofera servicii de tip click&collect. Cu toate acestea, numarul de bacanii care il ofera a crescut in ultimul an, de la 15% in 2015, la 23% in 2016. Studiul a analizat 125 de companii din domeniu. Si a ...

Continua
Europa: Generatia Y e liderul boom-ului e-grocery (studiu)

Nativii digitali din Generatia Y (persoanele nascute in perioada 1980 – 2000) sunt motivul pentru care, in Europa, cumparaturile alimentare online sunt in crestere, a concluzionat compania de market research Mintel, in urma unui studiu (efectuat in Germania, Italia, Franta, Spania si Polonia), citim pe foodnavigator.com. Compania Mintel explica urmatoarele: cu exceptia Marii Britanii, piata de e-grocery europeana este la inceput in restul tarilor continentului, dar este ...

Continua
In SUA, alimentara se muta online (studiu)

In decembrie 2015, Unata si Environics Research au luat la intrebari 500 de amatori de cumparaturi online, pentru a intelege cat de dispusi vor fi sa isi cumpere alimentele online in 2016. Ce au descoperit? Ca magazinele care au investit intr-o varianta de e-commerce vor avea clienti mai multi, pe care ii vor pastra pe o perioada mai lunga de timp, scrie resources.unata.com. Cele 4 concluzii are studiului despre eGrocery in SUA sunt urmatoarele: Interesul pentru eGrocery se va ...

Continua