Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Stare e-commerce-ului in SUA, in 2016 (raport)

In ultimele 12 luni, 88% dintre consumatorii americani s-au documentat online, inainte de a cumpara offline, in magazinele fizice, conform documentului „United States Ecommerce Report 2017”, scrie ecommercewiki.org. Alte cifre relevante din raport, mai jos: PIB-ul in 2016 a fost de 18,570 trilioane $, iar „felia” reprezentata de comertul online a fost de 2,15% (pentru 2017, se estimeaza ca va creste la ...

Continua
Starea e-commerce-ului global, in 2016 (raport)

Dupa seria de rapoarte privind starea e-commerce-ului in cele mai importante piete din lume si in Europa, in ultimele 12 luni, ecommercefoundation.org a pus lupa si pe comertul online la nivel global. La nivel mondial, e-commerce-ul este in continua dezvoltare, urmand ca in 2017 sa creasca cu 17%, iar cifra de afaceri din domeniu sa atinga 1,85 trilioane $, conform raportului „Global ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Danemarca, in 2016 (raport)

Majoritatea danezilor care fac cumparaturi online se documenteaza in legatura cu produsul dorit, avand anumite asteptari legate de livrare – 30% dintre ei vor sa primeasca pachetul in 2 zile lucratoare, reiese din raportul „Ecommerce Report Denmark 2017”, realizat de ecommercefoundation.org. Dar, avand in vedere ca nu toti comerciantii si-au pus la punct livrarea rapida, 43% dintre danezi isi ridica singuri cumparaturile online. Alte cifre ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Portugalia, in 2016 (raport)

Am scris recent despre starea e-commerce-ului in Spania, in 2016; acum vine randul Portugaliei: ecommercefoundation.org a facut public raportul „Ecommerce Report Portugal 2017”, care a descoperit faptul ca 43% din populatia cu acces online a facut cumparaturi pe Internet. Pana in 2020, expertii estimeaza o crestere de pana la 84% din populatie, portughezii cheltuind – in medie – peste 1.000 € pe cumparaturi online. ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Spania, in 2016 (raport)

Rapoartele ecommercefoundation.org despre starea e-commerce-ului, in 2016, in cele mai importante tari europene – ca Marea Britanie, Franta si Germania – continua cu Spania. „Ecommerce Report Spain 2017” noteaza faptul ca 54% dintre spanioli au cumparat ceva online in 2016, e-commerce-ul de aici consolidandu-se datorita cumparaturilor pe dispozitive mobile (25% dintre vanzarile pe Internet au fost pe mobile) si a ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Australia, in 2016 (raport)

Pe fondul cresterii constante a economiei australiene (104 de trimestre consecutive de crestere economica, fara recesiune), e-commerce-ul este si el in crestere, cumparatorii fiind mai sofisticati, iar brandu-urile oferind servicii mai bune si marind loialitatatea publicului. In 2016, in Australia numarul de colete generate de tranzactii online a crescut cu 16%/cumparator, in medie, reiese din a doua editie a raportului „Inside Australian Online Shopping”, realizat de Posta Australiana si StarTrack (compania de logistica prin intermediul careia face ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Rusia, in 2016 (raport)

Ecommercefoundation.org a analizat situatia e-commerce-ului din Rusia si ne-o prezinta in „Ecommerce Report Russia 2017”. Documentul noteaza ca, in 2016, piata comertului online rusesc s-a dezvoltat cu 10 – 15% si indica o orientare spre utilizarea dispozitivelor mobile, o migrare dinspre plata la livrare spre cea cu cardul si din ce in ce mai multe persoane interesate de serviciul click & collect pentru livrarea acasa ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Germania, in 2016 (raport)

  Dupa rapoartele despre starea e-commerce-ului, anul trecut, in Belgia, Marea Britanie, Irlanda si Franta, ecommercefoundation.org a analizat situatia din Germania si ne-o prezinta in „Ecommerce Report Germany 2017”. Documentul noteaza ca piata comertului online e in plina dezvoltare in Germania (care este una dintre cele mai mari piete de gen din lume), din ce in ce mai multi nemti cumpara ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Belgia, in 2016 (raport)

  E-commerce-ul belgian se dezvolta rapid, iar mare parte dintre cumparaturile pe Internet sunt transfrontaliere (40% din populatie a cumparat cel putin o data ceva din alta tara), dezvaluie ecommercefoundation.org, in „Ecommerce Report Belgium 2017”. Documentul noteaza ca Olanda, Franta, Germania si Marea Britanie sunt preferatele belgienilor. Datele cele mai relevante din raport sunt urmatoarele: PIB-ul belgian a fost de 409 miliarde € in 2016 (mai mare ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Marea Britanie, in 2016 (raport)

Marea Britanie este cea mai mare, competitiva si sofisticata piata e-commerce din Europa (82% dintre britanici au cumparat ceva online in 2016), iar provocarile sunt pe masura dezvoltarii. Raportul anual al ecommercefoundation.org („Ecommerce Report The United Kingdom 2017”) noteaza, in acest sens, ca aici clientii online au pretentii mari si nu mai este suficient sa le oferi doar preturi mici. Vor si livrari mai rapide, experiente multichannel ...

Continua