Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

DKNY isi relanseaza site-ul e-commerce

DKNY

DKNY, casa de moda new yorkeza fondata in 1984 de Donna Karan, vrea sa se reinventeze si va lansa un nou site e-commerce, in partneriat cu Divizia Black & White de la Farfetch, anunta glossy.co. DKNY va deveni, astfel, primul brand american care bate palma cu platforma, care ofera companiilor solutii tehnice de e-commerce, permitandu-le sa ramana autonome, si care concurenza cu Yoox Net-a-Porter. Spaniolul Manolo Blahnik a fost primul partener al celor de la Farfetch, in martie 2016.

Aceasta revitalizare a strategiei online inseamna un site cu navigatie intuitiva, un check-out rapid si usor, posibilitatea de a-ti face propriul wish list de produse, un homepage localizat si o platforma mobile responsive. „Am cazut de acord ca cele mai bune site-uri e-commerce sunt simple si directe. Le-am oferit flexibilitate maxima pentru a exprima brand-ul in mod dinamic, asigurand in acelasi timp cai de conversie usoare pentru clienti”, a explicat John Sampogna (co-CEO al Wondersauce, agentia de publicitate care a contribuit la conturarea noului site).

Brand-ul va oferi livrare in aceeasi zi in New York, Londra, Las Vegas, Los Angeles si, ulterior, Manchester, se va ocupa de administrarea propriilor depozite, iar clientii vor putea ridica si returna produsele comandata direct in magazine. Lansara noului site coincide cu lansarea campaniei de primavera/vara 2017 a celor de la DKNY.

DKNY s-a tot reinventat in ultimii ani, incercand sa se mentina in top pe piata competitiva: in august 2015, si-a sters istoricul pe Instagram si Twitter (dupa ce directorul de social media al companiei a disparut din peisaj si fondatoarea Donna Karan a demisionat din postul de designer sef); si-a relansat contul de Instagram dupa o luna (odata cu angajarea designerilor Dao-Yi Chow si Maxwell Osborne); in iulie 2016, LVMH Group a facut o miscare rarisima, cand a vandut DKNY-ul celor de la G-III Apparel Group (pentru 650 milioane $); in decembrie anul trecut, Chow si Osborne demisionau.

Leave a reply