Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Ai un magazin online de dimensiuni mari, peste 1.000 de produse? Cum faci meta descrierile semi-automat?

Meta descrierile joacă un rol important în SEO – optimizare pentru motoarele de căutare. Deși nu sunt un factor de ranking/poziționare, cu alte cuvinte, nu contează dacă faci o meta descriere înțesată cu termeni-cheie, asta nu te va ajuta să apari mai sus în Google, totuși contează pentru rata de click. Când cineva caută [jocuri de acțiune 2018] la Google, va primi, probabil, 10 rezultate “organice”, “naturale” (+/- alte tipuri ...

Continua
Cum ar trebui un magazin online sa faca optimizare pentru motoarele de cautare, pentru fotografiile produselor si fotografii din blog?

Dau mai jos o lista de solutii prin care un magazin online poate sa faca optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) pentru fotografii, atat pentru cele de produse, cat si pentru cele din blog. Motivul pentru care detinatorul unui magazin online ar trebui sa fie interesat de SEO pentru fotografii este ca traficul din Google Imagini (Google Images) poate fi o sursa de clienti. Un vizitator poate cauta fotografii cu ...

Continua
Care este cel mai bun serviciu de gazduire web?

Intrebarea „care este cel mai bun serviciu de gazduire web” revine periodic in grupul de Facebook „Comert Electronic”, iar formularea arata – de obicei –  asa: Timpul in care se incarca paginile unui magazin virtual influenteaza major timpul pe care il petrec vizitatorii pe site. In situatii extreme, acestia aleg chiar sa inchida pagina, daca nu vad un raspuns in cateva secunde. Si evident, problema primordiala e ...

Continua
Tu stii ce profil are cumparatorul tau? Buyer Persona

Paul Renaud (Executive Coach în Performata de Top, Neurostiinta si Marketing) spune ca, „Daca vrei sa fii cel mai bun in ceea ce faci, atunci gaseste-ti Buyer Persona”, adica stabileste profilul si comportamentul clientilor tai.  Internetul este plin de resurse, ghiduri si webinarii care trateaza subiectul Buyer Persona; exista chiar si un institut al Profilului Clientului (numit Buyer Persona Institute) si orice blog respectabil despre marketingul online a dezbatut macar o data subiectul. Acest articol reuneste cele ...

Continua
4 liste de audiente pentru Facebook remarketing

Majoritatea companiilor care sunt prezente pe Facebook cunosc cele mai comune tipuri de segmente de audiente personalizate, cum ar fi audientele create dintr-o lista de e-mailuri pentru abonati sau cele create automat de catre pixelul Facebook, formate din traficul de pe site. In timp ce acestea sunt poate cele mai utilizate audiente personalizate, exista si altele care ofera o valoare extrem de ridicata, dar nu sunt la fel de folosite ...

Continua
3 liste de audiente utile pentru Google Analytics Remarketing

Astăzi, în contextul publicității plătite mai precis PPC, puterea remarketingului este incontestabilă. Fiind posibil să interacționezi cu cei care ți-au vizitat deja site-ul, este un avantaj imens pentru a-i targeta și a-i transforma în clienți. “Google Analytics (GA) Remarketing” Poate surprinzător, GA remarketing este încă destul de puțin folosit la noi, în ciuda costului destul de scăzut și a ratei de profitabilitate destul de bună. Ce este Google Analytics Remarketing? Cu ajutorul acestui minunat tool, care este ...

Continua
Cum aflu Rata de Conversie si ROI-ul intr-un magazin online pe OpenCart? Raport si Segment GRATIS!

Timp de citire: 7-12 minute Cel mai simplu mod de a afla Rata de Conversie, anume e-commerce conversion rate, este sa iti instalezi modulul de tracking ecommerce pe magazinul tau online care ruleaza pe platforma de comert electronic OpenCart. Dar nu stii sa faci asta, si desi ai un magazin online de ceva ani de zile nu ai avut cum sa lucrezi cu o echipa de dezvoltare / programare care sa iti implementeze in Google ...

Continua