Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

SUA: 49% dintre haine sunt cumparate pe mobile (raport)

Unbxd.com a facut publica cea mai noua editie a raportului propriu, „State of Mobile Product Discovery 2017”, care a adunat informatii legate de 60 de milioane de sesiuni de cumparaturi online din SUA, pe platforma Unbxd Product Discovery. Documentul indica faptul ca – in tara in care 220 milioane de persoane detin un smartphone – brand-urile trebuie sa puna mobile-ul pe primul loc, mai ...

Continua
De Black Friday 2017, mobile-ul va fi la putere (raport)

30% dintre pasionatii de cumparaturi din Marea Britanie si 26% dintre cei din SUA vor cumpara chilipiruri pe smartphone de Black Friday 2017 (pe 24 noiembrie), citim pe internetretailing.net. 14% dintre britanici si 9% dintre americani vor face acelasi lucru pe tableta. Puterea dispozitivelor mobile este in crestere – asta reiese din cifrele publicate in raportul „Black Friday 2017 Shopping Report: Consumer sentiment is riding ...

Continua
GPeC SUMMIT 2017: Zappos, printre speakerii internationali

Ca in fiecare an, timp de 8 luni (din aprilie pana in noiembrie), GPeC aduce numeroase evenimente comunitatii de e-commerce si marketing online din Romania. Primele doua dintre ele sunt GPeC SUMMIT (cel mai important eveniment de e-commerce si marketing online din Europa Centrala si de Est) si Competitia Magazinelor Online (care, aduce, in acest an, noutati – numarul criteriilor de evaluare a website-urilor a crescut de la 120 la peste ...

Continua
Marea Britanie: Dailymail.co.uk, cel mai mare perdant din cauza ad blocking-ului

Site-ul tabloidului „The Daily Mail” este site-ul britanic care pierde anual cea mai mare suma de bani din cauza ad blocking-ului, transmite emarketer.com, via AdBack.co: 16,2 milioane £/an. Utilizatorii satui de reclamele care le ingreuneaza accesarea continutului isi instaleaza ad block-ere si astfel, site-urile britanice de mai jos pierd bani buni. Cum arata clasamentul primelor 5 cele mai afectate site-uri? dailymail.co.uk (16,2 milioane £) theladbible.com (12,7 milioane £) amazon.co.uk (13 milioane £) yahoo.com (4,7 milioane ...

Continua
Romania: 1 din 3 internauti foloseste un ad blocker

In 2016, procentul de utilizatori ai programelor ad block a crescut cu 110,5% pe desktop, in tara noastra, a descoperit un studiu efectuat, pentru al doilea an consecutiv, de TailWind Romania, IAB Romania, BRAT si Oriel si citat de canopy.ro. Studiul a fost realizat in perioada noiembrie – decembrie 2016, a analizat 3.832 de internauti care intra pe 85 dintre cele mai relevante site-uri din tara ...

Continua
Cum creezi continut omnichannel adaptat?

Utilizatorii interactioneaza cu brandurile pe canale multiple: web, e-mail, dispozitive mobile, aplicatii, chat online, telefon, magazine fizice. A crea continut potrivit pentru fiecare dintre acestea, care sa atraga clientii si sa le ofere o experienta memorabila, este o provocare, explica nngroup.com. Pentru a oferi o experienta omnichannel de nota 10, prin crearea de continut optimizat, in functie de contextul in care este folosit, brand-urile trebuie sa inteleaga informatii legate de utilizatori si de canalele la care acestia apeleaza: de ce ...

Continua
Prin retargetare, RTB House aduce clientii pe OLX.ro

RTB House (companie cu operatiuni la nivel mondial, pe 33 de piete, care dezvolta propriile instrumente pentru cumpararea de spatiu publicitar si afisarea de bannere in modelul de licitare in timp real) are, printre clientii din Romania, nume ca: OLX.ro, Answear.ro, Avon.ro, Cel.ro, Evomag.ro, F64.ro, FashionUP.ro, Orange.ro, PCGarage.ro si Shopmania.ro. Cel dintai dintre acestia este cea mai mare platforma de anunturi online din Romania in functie de numarul de utilizatori, brand global, ...

Continua
Cel.ro: mobile în etapa precumpărare, achiziția de la desktop

În perioada 01 ianuarie-29 februarie, CEL. ro, unul dintre cei mai mari jucători online din e-commerce-ul românesc a realizat un studiu analizând comportamentul consumatorilor care au accesat site-ul retailerului reușind să traseze câteva direcții în ceea ce privește trendurile în rândurile consumatorilor virtuali din România. În urma analizei au fost identificate două segmente de vârstă relevante. Primul și cel mai activ este cuprins între 18 și 34 de ani, reprezentând practic peste ...

Continua
Francezii care cumpara online prefera desktop-ul

In Franta, cumparaturile online se fac preponderent pe PC-uri: 64% dintre francezii care au de gand sa cumpere cadourile de Craciun de pe Internet vor folosi in acest scop un computer/laptop, scrie emarketer.com. Asta a descoperit un studiu realizat in octombrie de Médiamétrie/NetRatings, pentru Fédération du E-commerce et de la Vente à Distance (FEVAD). Concluziile au fost trase in urma intervievarii a 3.018 utilizatori de Internet, de peste 15 ...

Continua
Francezii care cumpara online prefera desktop-ul

In Franta, cumparaturile online se fac preponderent pe PC-uri: 64% dintre francezii care au de gand sa cumpere cadourile de Craciun de pe Internet vor folosi in acest scop un computer/laptop, scrie emarketer.com. Asta a descoperit un studiu realizat in octombrie de Médiamétrie/NetRatings, pentru Fédération du E-commerce et de la Vente à Distance (FEVAD). Concluziile au fost trase in urma intervievarii a 3.018 utilizatori de Internet, de ...

Continua