Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Ce indicatori urmarim in Social Media?

In urma unor sondaje, mai mult de jumatate dintre companii au raportat ca activitatea pe care o au in social media a influentat pozitiv vanzarile si implicit veniturile. Social media este unul dintre subiectele despre care se discuta la foc continuu si pe care departamentele de marketing pun accentul pentru ca sunt eficiente pentru cresterea afacerii, in primul rand ca notorietate pentru brand. Insa trebuie sa fim atenti, pentru ca masurarea unor indicatori ...

Continua
Same Day Delivery sau livrarea în aceeași zi

Una dintre problemele întâmpinate de cei care aleg comerțul electronic vine din modalitatea și durata în care obiectul cumpărat ajunge la destinație. Procesul de livrare în aceeași zi are potențialul de a rezolva această problemă și de a plasa afacerile online care îmbrățișează această metodă pe primele locuri în preferințele clienților. De fapt, acesta este lucrul care ar face o diferență semnificativă între a cumpăra online și a merge efectiv într-un magazin pentru a-ți procura lucrurile necesare: abilitatea clientului de a avea ...

Continua
Un mod simplu, accesibil si de incredere de a-ti cuceri clientul – Customer MatchMaking

Cu siguranta si tu te-ai intrebat “Cum pot afla, cat mai simplu, ce vrea clientul meu de la mine pentru a-mi acorda un loc mai mare in portofelul lui – pentru mai mult timp – si pentru a-mi aduce noi clienti ca el?”   Ai crezut probabil ca acesta ramane la tine pentru ca ii plac produsele tale, pentru ca ai preturi accesibile, pentru ca ii este mai la ...

Continua
Prietenul meu, Clientul @Conferintele Nationale de Ecommerce 2013, editia a II-a

Mai jos prezentarea sustinuta de Liviu TALOI la Conferintele Nationale de e-Commerce din 5 noiembrie 2013, organizate de GPeC – Gala Premiilor eCommerce despre cateva tehnici de retentie a clientilor pe magazinele online. Prezentarea o continua pe cea sustinuta la Scoala de Vara GPeC 2013 prin detalierea unui posibil scenariu de comunicare cu clientul, dupa ce acesta plaseaza comanda. Spor la conversii si la cati mai multi clienti fericiti!   ...

Continua
Trei strategii de marketing pentru e-commerce de Craciun

Conform furnizorului de solutii de rating-uri si de recenzii Bazaarvoice, 84% dintre cumparatorii de Craciun vor cauta cadouri si idei de cadouri cu mult timp inainte sa faca o achizitie, ceea ce creeaza o oportunitate importanta pentru retailerii de pe internet. Numai ca pentru a incasa din vanzarile de Craciun, comerciantii trebuie sa inceapa executarea coordonata a campaniilor de marketing chiar acum. Nu este prea devreme sa se inceapa ...

Continua