Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Starea e-commerce-ului in Franta, in 2017 (raport)

Cifra de afaceri e-commerce B2C  din Franta a crescut la aproape 82 miliarde € in 2017 (cu 14% mai mult YoY, iar in ultimii 10 ani numarul cumparatorilor online aproape s-a dublat, reiese din „Ecommerce Report France 2018”, publicat de ecommercewiki.org. Alte informatii interesante din raport: 88% din ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Germania, in 2017 (raport)

Germania este a treia tara europeana in clasamentul celei mai mari cifre de afaceri e-commerce B2C din Europa, atingand 85 miliarde € in 2017 (cu 9,5% mai mult YoY), conform „Germany: 2018 Ecommerce Report” (un studiu marca Ecommerce Foundation), citat de ecommercewiki.org. Pentru 2018, CA a tarii este estimata a atinge 93 miliarde €. Alte cifre relevante din ...

Continua
Elvetia: starea e-commerce-ului in 2017 (raport)

In 2017, 64% dintre cumparaturile online elvetiene au fost transfrontaliere (preferate fiind Germania, Franta si China, in acest scop), a descoperit raportul „Switzerland: 2018 Ecommerce Report”, realizat de Ecommerce Foundation si citat de ecommercewiki.org. Alte cifre relevante din raport: 95% din populatie foloseste Internetul, majoritatea populatiei avand intre 25 si 54 de ...

Continua
China e capitala mobile a lumii

Dispozitivele conectate la Internet si platformele digitale au schimbat fundamental obiceiurile de consum din China, care are peste 750 de milioane de internauti (mai mult decat toata populatia Europei), conform unui raport marca nielsen.com („What’s Next for China’s Connected Consumers – A Roadmap for Driving Digital Demand”). Practic, in cifre, in acest peisaj asiatic omnichannel: ...

Continua
Ce, cum si cat cumpara romanii online in 2017? (raport)

Si in acest an studiul realizat de agentia de comunicare Starcom Romania – „Consumer Report 2017” – a analizat activitatile online si offline ale consumatorilor din tara noastra (impartiti in 4 categorii), scrie refresh.ro. Ce a descoperit in privinta comportamentului general de cumparare al romanilor? Ca tinerii romani de 18 – 34 de ani, fara copii, sunt cei mai pasionati de cumparaturile online, 56% dintre ei facand achizitii pe Internet. ADOLESCENTII (14 – 17 ani, ...

Continua
Romania: top 3 directii in e-commerce, in 2017

In ultimii 10 ani, numarul de europeni care cumpara online s-a dublat, ajungand de la 29,7% in 2007 la 55% in 2017, conform raportului Comisiei Europene „Tabloul de bord al conditiilor pentru consumatori”. Comertul electronic este din ce in ce mai popular si in Romania, in primele 9 luni ale anului remarcandu-se 3 directii importante, care ,,ofera o perspectiva asupra evolutiei pietei ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Danemarca, in 2016 (raport)

Majoritatea danezilor care fac cumparaturi online se documenteaza in legatura cu produsul dorit, avand anumite asteptari legate de livrare – 30% dintre ei vor sa primeasca pachetul in 2 zile lucratoare, reiese din raportul „Ecommerce Report Denmark 2017”, realizat de ecommercefoundation.org. Dar, avand in vedere ca nu toti comerciantii si-au pus la punct livrarea rapida, 43% dintre danezi isi ridica singuri cumparaturile online. Alte cifre ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Portugalia, in 2016 (raport)

Am scris recent despre starea e-commerce-ului in Spania, in 2016; acum vine randul Portugaliei: ecommercefoundation.org a facut public raportul „Ecommerce Report Portugal 2017”, care a descoperit faptul ca 43% din populatia cu acces online a facut cumparaturi pe Internet. Pana in 2020, expertii estimeaza o crestere de pana la 84% din populatie, portughezii cheltuind – in medie – peste 1.000 € pe cumparaturi online. ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Italia, in 2016 (raport)

In Italia, Generatia Y prefera sa se bazeze pe recomandarile prietenilor, nu pe documentarea online, iar aproape 65% dintre italieni sunt dispusi sa recomande amicilor bunuri/produse cumparate pe Internet. Asta a descoperit raportul marca ecommercefoundation.org, „Ecommerce Report Italy 2017”. Alte cifre relevante din document gasiti mai jos: 83% din populatia Italiei este online, iar ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Spania, in 2016 (raport)

Rapoartele ecommercefoundation.org despre starea e-commerce-ului, in 2016, in cele mai importante tari europene – ca Marea Britanie, Franta si Germania – continua cu Spania. „Ecommerce Report Spain 2017” noteaza faptul ca 54% dintre spanioli au cumparat ceva online in 2016, e-commerce-ul de aici consolidandu-se datorita cumparaturilor pe dispozitive mobile (25% dintre vanzarile pe Internet au fost pe mobile) si a ...

Continua