Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Ce indicatori urmarim in Social Media?

In urma unor sondaje, mai mult de jumatate dintre companii au raportat ca activitatea pe care o au in social media a influentat pozitiv vanzarile si implicit veniturile. Social media este unul dintre subiectele despre care se discuta la foc continuu si pe care departamentele de marketing pun accentul pentru ca sunt eficiente pentru cresterea afacerii, in primul rand ca notorietate pentru brand. Insa trebuie sa fim atenti, pentru ca masurarea unor indicatori ...

Continua
Ce impact a avut eliminarea reclamelor PPC pe Google?

La inceputul acestui an, in februarie, Google a anuntat ca renunta la reclamele pay per click (PPC) plasate, in varianta desktop, in dreapta paginilor cu rezultatele de cautare (SERP), mutandu-le in partea superioara si inferioara a cautarilor. Schimbarea a fost considerata drept negativa de multe voci din marketing, scrie searchengineland.com, dar acum WordStream (companie de advertising online) a analizat datele disponibile dupa o luna de la modificare si concluzioneaza ca… nu s-a schimbat mare lucru. Analizand peste 2,000 de ...

Continua
Date-cheie pentru Google AdWords, in 20 de domenii

AdWords (Google AdWords) este un serviciu de publicitate bazat pe cuvinte-cheie, oferit de Google companiilor care vor sa posteze reclame pe Google, pe care sa le plateasca doar atunci cand utilizatorul da click pe ele. Pentru a determina care e cel mai bun mod de a utiliza AdWords-ul, wordstream.com a făcut ordine in avalansa de termeni – PPC (pay per click), CVR (rata de conversie), CPA (cost per actiune), CTR (rata de click), CPC (cost per click) – ...

Continua
Raport Gemius: Cele mai populare formate de publicitate online din Europa   Centrala si de Est

Bannerele standard raman in continuare cele mai populare formate de publicitate online din campaniile derulate in Europa Centrala si de Est. Cea mai mare rata de click este inregistrata de bannerele de tip richmedia, iar utilizatorii din Polonia sunt cei care dau click cel mai des pe reclame.Mai multe, in noul raport gemiusAdMonitor.In majoritatea tarilor analizate, peste 80% din tread-urile online sunt bannere standard. Pe de alta parte,bannerele de tip rich media devin din ce in ce mai populare si, in ...

Continua