Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

5 pasi pentru a transforma clientii ocazionali in clienti loiali

In 2016, comertul online a crescut cu 15,6%, iar in 2017 tendinta se va mentine (vanzarile e-commerce ar trebui sa creasca de 4 ori mai mult fata de anul trecut, atingand 2,2 trilioane $ la nivel global si insemnand 10% din totalul vanzarilor din retail). Dar majoritatea cumparatorilor fac o singura achizitie de pe un site si nu devin clienti loiali (doar 20% dintre ei revin pe un site pentru ...

Continua
Cum rezolvi lipsa specialistilor in marketing digital? Automatizezi procesul!

Specialistii de marketing care au cunostinte tehnice pot ajunge si la 2000 €/luna, in functie de experienta. O solutie software poate automatiza o mare parte din task-urile acestora si costa cateva sute de euro, in functie de volumele de trafic.  Dar poate oare aceasta inlocui specialistii in marketing? In momentul actual, se poate intr-o oarecare masura, dar nu complet. Este nevoie de cineva care sa scrie textele ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Spania, in 2016 (raport)

Rapoartele ecommercefoundation.org despre starea e-commerce-ului, in 2016, in cele mai importante tari europene – ca Marea Britanie, Franta si Germania – continua cu Spania. „Ecommerce Report Spain 2017” noteaza faptul ca 54% dintre spanioli au cumparat ceva online in 2016, e-commerce-ul de aici consolidandu-se datorita cumparaturilor pe dispozitive mobile (25% dintre vanzarile pe Internet au fost pe mobile) si a ...

Continua
Cum te impui in aglomerata piata e-commerce?

Comertul online este un domeniu in continua miscare, iar strategia de vanzare se schimba constant. Orice afacere e-commerce trebuie sa fie capabila sa se adapteze rapid, iar cateva sfaturi noi legate de depasirea obstacolelor (ca abandonul cosurilor si competitorii) nu strica niciodata! WooCommerce (in parteneriat cu VWO) ofera astfel de sfaturi in „Ecommerce Consumer Survey Report 2017”, realizat pe un esantion de peste 1.000 de cumparatori online (din SUA si ...

Continua
Reduce politica „Cumperi acum, platesti mai tarziu” abandonul cosurilor mobile?

Mobileecosystemforum.com a realizat un sondaj („Mobile Money Report”) in 9 tari, pe un esantion de aproape 6.000 de consumatori, descoperind ca 78% dintre oameni au cumparat ceva pe dispozitive mobile in ultimele 6 luni. Dar si ca abandonul cosurilor ramane o problema: 58% dintre respondenti au abandonat cosul inainte de check-out-ul final, citim pe econsultancy.com. 31% dintre ei spun ca motivul a fost faptul ca li se cereau ...

Continua
De ce abandoneaza clientii cosurile online?

Problemele legate de serviciul clienti sunt principalul motiv pentru care un client isi umple cosul de produse, dar nu le mai achizitioneaza, scrie emarketer.com. Conform unui studiu realizat in octombrie 2015, in Statele Unite, 52% din utilizatorii de Internet americani au renuntat la serviciile unui site de comert cu amanuntul din cauza serviciului clienti defectuos. Generatia Y a fost cea mai deranjata de acest aspect: 54% dintre persoanele ...

Continua
Rata de abandon a cosurilor, mai mare cu 15% ca in 2010

Online, rata de abandon a cosurilor de cumparaturi este de 75,6 %. Cifra extrem de ridicata a determinat compania SaleCycle sa analizeze 1 miliard de astfel de cosuri, in ultimii 5 ani, pentru a trage cateva concluzii legate de asta, scrie econsultancy.com. Infograficul realizat de SaleCycle a descoperit ca: rata de abandon a cosurilor de cumparaturi a crescut cu aproape 15% in 5 ani: in 2015, este de 75,6%, in 2010 era de 61,4% cele mai multe cosuri abandonate (80,1%) sunt ...

Continua