Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Amazon a prins furnizorii la inghesuiala

Pentru a contrabalansa cresterea de costuri legate de livrare, Amazon creste taxele impuse furnizorilor si vrea sa managerieze numarul de produse mici si ieftine pe care le pot cumpara clientii o data, scrie bloomberg.com. Printre furnizorii targetati se numara nume ca Procter & Gamble (compania alegand sa targeteze furnizorii de bauturi, scutece si alte produse voluminoase, a caror livrare costa mult, conform unor surse apropiate companiei). Cat ...

Continua
Amazon a marit suma pentru livrarea gratuita, cu 40%

Mai nou, trebuie sa comanzi produse in valoare de cel putin 49 $ de pe Amazon.com, daca vrei sa beneficiezi de livrare gratuita, scrie blogs.wsj.com. Gigantul online originar din Seattle vrea cu orice pret sa convinga pe toata lumea ca cea mai buna solutie e un abonament la serviciul Amazon Prime (care, contra sumei de 99 $/an, ofera livrare gratuita, streaming de filme, seriale si muzica). Asta pentru ca abonatii Prime cheltuie, ...

Continua
Rata de abandon a cosurilor, mai mare cu 15% ca in 2010

Online, rata de abandon a cosurilor de cumparaturi este de 75,6 %. Cifra extrem de ridicata a determinat compania SaleCycle sa analizeze 1 miliard de astfel de cosuri, in ultimii 5 ani, pentru a trage cateva concluzii legate de asta, scrie econsultancy.com. Infograficul realizat de SaleCycle a descoperit ca: rata de abandon a cosurilor de cumparaturi a crescut cu aproape 15% in 5 ani: in 2015, este de 75,6%, in 2010 era de 61,4% cele mai multe cosuri abandonate (80,1%) sunt ...

Continua
Livrarea in aceeasi zi nu conteaza pentru clientii in varsta

In SUA, magazine online ca Amazon Now (disponibil membrilor Amazon Prime), Instacart (serviciu de livrare online, care iti aduce cumparaturile la usa in numai 1 ora) si UberRush (serviciul de curierat Uber) se lauda cu livarea in aceeasi zi. Dar cat de importanta este rapiditatea livrarii unei comenzi? Connexity.com a descoperit ca raspunsul este urmatorul: conform unui studiu (realizat in octombrie 2015, pe un esantion de 6.767 de persoane, in SUA ...

Continua
PostCollect, noul produs e-commerce al Postei Romane a fost prezentat la GPeC EXPO 2015

A zecea editie a Galei Premiilor eCommerce (GpeC) s-a desfasurat pe 24 noiembrie si a reunit sute de reprezentanti ai companiilor de top autohtone si internationale.   In cadrul celui mai important eveniment anual dedicat comertului online din Romania, Posta Romana a fost prezenta cu PostCollect – noul serviciu de livrare dedicat e-comerciantilor, lansat in aceasta vara si testat cu succes de eMAG. PostCollect este dezvoltat in linie cu trendurile internationale care inregistreaza ...

Continua
Same Day Delivery sau livrarea în aceeași zi

Una dintre problemele întâmpinate de cei care aleg comerțul electronic vine din modalitatea și durata în care obiectul cumpărat ajunge la destinație. Procesul de livrare în aceeași zi are potențialul de a rezolva această problemă și de a plasa afacerile online care îmbrățișează această metodă pe primele locuri în preferințele clienților. De fapt, acesta este lucrul care ar face o diferență semnificativă între a cumpăra online și a merge efectiv într-un magazin pentru a-ți procura lucrurile necesare: abilitatea clientului de a avea ...

Continua