Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Ai un magazin online de dimensiuni mari, peste 1.000 de produse? Cum faci meta descrierile semi-automat?

Meta descrierile joacă un rol important în SEO – optimizare pentru motoarele de căutare. Deși nu sunt un factor de ranking/poziționare, cu alte cuvinte, nu contează dacă faci o meta descriere înțesată cu termeni-cheie, asta nu te va ajuta să apari mai sus în Google, totuși contează pentru rata de click. Când cineva caută [jocuri de acțiune 2018] la Google, va primi, probabil, 10 rezultate “organice”, “naturale” (+/- alte tipuri ...

Continua
Ce, cum si cat cumpara romanii online, de Black Friday? (raport)

Acelasi studiu realizat de agentia de comunicare Starcom Romania (si citat de refresh.ro), „Consumer Report 2017” , care a analizat activitatile online si offline ale consumatorilor din tara noastra, a descoperit ca, de Black Friday, cele mai multe cumparaturi le fac persoanele casatorite, de 18 – 45 de ani, care au copii (59%), dintre acestea cele mai pasioante de oferte fiind femeile. Astfel: TINERII SINGURI (18 – 34 de ani, necasatoriti, fara copii) 54% ...

Continua
Black Friday & Cyber Monday 2017: vanzari de peste 1 miliard $ pe Shopify

Comerciantii care utilizeaza platforma e-commerce Shopify au vandut produse in valoare de peste 1 miliard $, in perioada 24 – 26 noiembrie (adica de Black Friday si Cyber Monday 2017), citim pe shopify.com. Suma este un record pentru platforma amintita, iar varful numarului de  comenzi procesate de catre cei 500.000 de comercianti din sistem a fost de 1.138.574 $/minut – dublu fata de anu ltrecut, ...

Continua
9 statistici ce dovedesc valoarea content marketing-ului

Content marketing-ul este viitorul, fiind mai ieftin si mai eficient decat marketing-ul traditional, scrie contentmarketinginstitute.com. Consumatorii sunt satui de reclame insistente si tactici ieftine de a li se vinde produse/servicii, isi doresc transparenta si brand-uri prietenoase, prin urmare marketingul eficient este cel care abordeaza altfel clientul: prin reclame care aduc valoare vietii acestora. O dovedesc urmatoarele 9 statistici: Content marketing-ul produce de 3 ori mai multe lead-uri/dolar ...

Continua
Diferența de raportare dintre Google AdWords și Google Analytics

Pentru că am observat că sunt mai multe întrebări legate de modul de raportare și contorizare a tranzacțiilor care diferă în aceste doua tool-uri, voi aborda puțin această “problemă” legată de diferențele dintre GA (Google Analytics) și Google AdWords. Deși sunt instrumente create de către acelși dezvoltator, acestea au diferite metode de raportare a numărului de lead-uri sau conversii. Multe dintre aceste discrepanțe apar din cauza faptului că AdWords are ...

Continua
Google AdWords – Conversion Tracking

O intrebare omniprezenta pentru cei care sunt la inceput cu configurarea platformei AdWords este: cum sa configuram contul si modalitatea de atribuire a conversiilor? Despre asta vom vorbi in acest articol – cum setam atribuirea conversiilor intr-un magazin online. Trebuie sa tinem cont de faptul ca AdWords ia in calcul conversiile venite doar din acest ecosistem, nu ia in considerare alte canale de promovare, astfel ca discutam intr-adevar despre modul ...

Continua
Micro-segmentare in eCommerce: cum cresti rata de conversie

Unul dintre cei mai importanti indicatori de performanta pentru afacerile online este rata de conversie. Conform preconizarilor, pana si SEO se va orienta incepand din acest an spre conversii, experienta utilizatorilor si spre profilul psihografic al consumatorului. Dar ce te faci cand numarul conversiilor in Analytics e mult sub nivelul marii, mult sub numarul propus in planul de afaceri pe anul acesta? Raspunsul e simplu: trebuie sa te ...

Continua
Plan GRATUIT de la Marketizator pentru optimizare ratei de conversie

Incepand de Luni, 2 Februarie, Marketizator, prima platforma completa de optimizare a ratei de conversie de pe piata romaneasca, a lansat un plan GRATUIT de subscriere pentru toti utilizatorii care vor sa il testeze si sa il foloseasca.    Acest plan ofera acces nelimitat la toate cele trei functii principale, A/B testing, Sondaje si Personalizare, incluzand criteriile de segmentare avansata mutliple, targetare personalizata in functie de locatia vizitatorului sau de date adunate ...

Continua