Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Importanţa unui birou de traduceri competent în strategiile economice internaţionalizate de comerţ electronic

Datorită Internetului, companiile au acces la o poartă de intrare incredibil de atrăgătoare către pieţele străine.   Drept urmare, multe dintre ele s-au internaţionalizat (sau au trecut graniţele „virtuale”) şi au păşit în mediul online, punând mai presus de orice serviciile de comerţ electronic. Cu toate acestea, ele se confruntă cu probleme majore, cum ar fi traducerea tuturor conţinuturilor de pe propriile site-uri, care trebuie ulterior urcate din nou ...

Continua
Este content marketingul o pierdere de vreme si de bani?

Sursa articol: https://unbounce.com/product-marketing/product-awareness-data-and-lessons-learned/ Acest inceput de 2018 a venit pentru Oli Gardner, Co-founder Unbounce cu o provocare îndrăzneață. In incercarea de a creste numarul de vanzari pentru doua produse noi, a vrut sa faca un experiment in care sa creeze 30 de postări noi pe blog în termen de 30 de zile. Fiind un marketer care nu practicase product marketing (marketingul de produs), asa cum chiar el spune, a adoptat ...

Continua
Cum sa vinzi clientilor in cele 5 etape ale procesului de cumparare

Procesul de cumparare al oricarei achizitii este format dintr-o suita de pasi, prin care trecem mai mult sau mai putin constient. Pasii sunt valabili atat pentru achizitiile online cat si pentru cumparaturile din magazinele offline. Ca si consumatori in 99% din cazuri mixam canalul de comunicare, cel de informare sau de achizitie, astfel incat nu se mai tine cont de online sau offline.   Cei 5 pasi ai procesului de achizitie sunt: Recunoasterea problemei Informarea Cautarea unei alternative Achizitia Comportamentul post-cumparare   Le ...

Continua
9 statistici ce dovedesc valoarea content marketing-ului

Content marketing-ul este viitorul, fiind mai ieftin si mai eficient decat marketing-ul traditional, scrie contentmarketinginstitute.com. Consumatorii sunt satui de reclame insistente si tactici ieftine de a li se vinde produse/servicii, isi doresc transparenta si brand-uri prietenoase, prin urmare marketingul eficient este cel care abordeaza altfel clientul: prin reclame care aduc valoare vietii acestora. O dovedesc urmatoarele 9 statistici: Content marketing-ul produce de 3 ori mai multe lead-uri/dolar ...

Continua
Presa online din Romania riscă penalizare Google | SEO

O importantă sursă de venit pentru publicațiile online din România o reprezintă vânzarea de articole plătite, bine-cunoscutele “advertoriale”. Voi prezenta în acest articol ce înseamnă un advertorial “periculos” prin “ochii” Google și care ar fi soluțiile pentru un site de publishing să nu fie penalizat. Cum peste 93% dintre români caută în Google cam orice, în România nu prea putem vorbi de un alt motor de căutare. Chiar și pentru site-urile de publishing, de ...

Continua

Buna! Suntem agentiadecontent.ro si avem nevoie de o persoana care sa stie sa scrie frumos, original  descrierile de produse pentru un magazin online. Ne dorim : sa scrii corect gramatical sa cunosti cate ceva despre seo on page sa iti placa sa scrii sa ai imaginatie  sa respecti deadlineul Oferim: posibilitatea sa ramai definitiv in echipa libertate. poti lucra de oriunde colectiv tanar si creativ Pentru a aplica te rugam sa ne trimiti o descriere a ta cat mai creativa pe email. Detalii despre proiecte, salariu si alte lucruri administrative ...

Continua
SEO prin continut

Continutul este “cheia” spre o strategie SEO buna. De fapt, nu exista seo fara continut.Continutul, fie ca vorbim despre descrierile de produse, postarile de pe blog sau de pe o pagina de website, continutul este cheia spre o buna optimizare a siteului dumneavoastra.   Continutul este “regele”   Fara continut nu existi in motoarele de cautare.Textul indiferent de ce fel de text este unealta principala cu care poti lucra. Cuvintele vand, cuvintele aduc trafic, ...

Continua
Blogul companiei, unealta de comunicare

Blogul de companie , unealta de comunicare, principala “arma” seo si de marketing online a unei companii.Sa ai blog nu este un moft ci o necesitate. Comunici , vinzi si mai ales te promovezi avand la indemana o “unealta” buna si de viitor.  Chiar daca ai seo specialist, campanii adwords platite, derulezi o campanie de marketing in offline, blogul este “must to have” indiferent de marimea companiei tale. Cat ...

Continua

Una din cele mai des întâlnite confuzii pe care o văd în online este concepția că regulile SEO se păstrează constante ani de zile. Sunt lucruri care nu se schimbă – Google încearcă să livreze constant răspunsuri bune celor ce fac căutări. Însă, pe măsură ce trece timpul, abilitățile lui devin din ce în ce mai bune, și o metodă de influențare a rezultatelor care funcționa în vremurile de începuturi ale motoarelor de căutare (în curând vom face vreo 20 de ...

Continua

Una din cele mai des întâlnite confuzii pe care o văd în online este concepția că regulile SEO se păstrează constante ani de zile. Sunt lucruri care nu se schimbă – Google încearcă să livreze constant răspunsuri bune celor ce fac căutări. Însă, pe măsură ce trece timpul, abilitățile lui devin din ce în ce mai bune, și o metodă de influențare a rezultatelor care funcționa în vremurile de începuturi ale motoarelor de căutare (în curând vom face vreo 20 de ...

Continua