Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

5 feluri in care AI (Artificial Intelligence) poate fi folosit in marketing

Artificial Intelligence/Inteligenta Artificiala este o unealta practica pentru oamenii de marketing, iar econsultancy.com scrie – in raportul „Marketing in the Age of Artificial Intelligence” – ca IA ii poate ajuta pe acestia sa livreze clientilor exact ceea ce acestia isi doresc. Cum face asta? REDUCE NR. DE ALEGERI. In contemporaneitate, drumul clientului spre casa este unul deloc linear: acesta se documenteaza online, citeste review-uri (comparand parerile altor clienti), deci are ...

Continua
Cum imbunatatim relatia marketing – vanzari?

Un studiu recent realizat de InsideView si Demand Gen Report a descoperit ce putem face pentru a imbunatati relatia dintre departamentul de marketing si cel de vanzari, scrie marketingprofs.com. Solutia o reprezinta o comunicare si o colaborare mai bune. 77% din oamenii de marketing luati la intrebari spun ca au o relatie buna cu ai lor colegi de la vanzari, sentimentul fiind reciproc in cazul a 58% dintre cei din urma. Conflictele care apar intre cele doua parti ...

Continua
10 trucuri pentru a avea un Magazin Online de succes

Magazinul online este alternativa a magazinului clasic, brick-and-mortar. Nu exclude un magazin traditional, dimpotriva. Succesul comertului pe viitor va depinde de cum vom stii sa imbinam aceste 2 tipuri de comert, cel online cu cel offline. Cu un singur sau mai multe clickuri poti cumpara de la alimente , produse de ingrijire corporala, carti si haine pana la electrocasnice si altfel de produse din varietatea de magazine online de pe piata romaneasca. Consumatorul are propriile lui criterii dupa care alege sa cumpere ...

Continua
Importanta Feedback-ului Negativ in Marketing

Feedback-ul negativ sau feedback-ul constructiv cum il mai putem numi, este din pacate unul dintre cele mai de temut, dar si ignorat instrument de care se feresc atat oamenii de marketing, cat si in general orice om cu responsabilitati dintr-un business. Pentru ca noi romanii suntem destul de negativisti, este normal sa avem o temere fata de acest lucru si doar o mica parte din noi sa vada partea constructiva a acestui ...

Continua
EY Romania si TotalSoft lanseaza studiul “Social media si mediul de afaceri romanesc”

Patru din cinci companii din Romania (adica 78%) folosesc retelele de socializare pentru promovare. Facebook este in top, urmat de Youtube si Linkedin, conform studiului ”Social Media si mediul de afaceri romanesc” realizat de EY Romania anul trecut. In data de 28 octombrie 2014, la Hotel InterContinental din Bucuresti, BusinessMark organizarea conferința ”Social Media Business Forum”, în cadrul căreia va avea loc și lansarea oficială a studiului realizat de EY România și TotalSoft – ”Social media și mediul de afaceri românesc 2014” ...

Continua
Dependenta pe care va trebui s-o dezvoltati ca proprietar de afacere

Daca ati intreba o camera plina de antreprenori care sunt dependentele lor cele mai mari, pronosticul meu e ca social media si cafeaua ar fi in topul listei. Totul se rezuma la combustibil si conexiuni, nu ? Ati auzit probabil mai multe recomandari in ceea ce priveste aspectele asupra carora trebuie sa va concentrati ca proprietar de afacere: imbunatatirea abilitatilor, gasirea unei nise, clarificarea produsului. Toate sunt importante, dar as dori sa sugerez (n.r. Jayson DeMers, autorul articolului) o ...

Continua