Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu GermanElectronics.ro

Magazinul online GermanElectronics.ro a fost lansat in martie 2009 si vinde 35.000 de produse electronice diverse (echipamente auto, cabluri, produse IT, de modelism, unelte, sisteme de automatizare pentru casa, jucarii, biciclete, etc.). Vasile Boitos (foto, administrator germanelectronics.ro) ne-a povestit cum a aparut compania cu sediul fizic la Oradea, de ce bariere s-a lovit initial, ...

Continua
Cum devii expert in preturi online?

Toti facem la fel: gasim jeansii perfecti, in magazinul preferat. Ii luam in mana, ii atingem si apoi vine momentul adevarului – verificam pretul. Poate abia dupa cateva calcule rapide („Hmmm, daca renunt la mersul la restaurant pentru doua saptamani …”), analizam detaliile: culoare, marime, etc. Acesta este, clar, un comportament offline, dar actionam la fel si in timp ce cumparam online. Doar ca atunci pretul e clar ...

Continua
5 greseli legate de stabilirea pretului online si tactici pentru a le evita

Totul are un pret, iar comertul electronic nu face exceptie. Chiar daca strategia de stabilire a preturilor e centrala unei afaceri, adesea companiile e-commerce (mici si mari) nu reusesc sa puna in aplicare strategii corecte pentru a profita pe deplin de potentialul lor de afaceri. In continuare, identificam cele mai frecvente 5 greseli legate de stabilirea preturilor si va oferim cateva sfaturi pentru a va asigura ca ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Rusia, in 2016 (raport)

Ecommercefoundation.org a analizat situatia e-commerce-ului din Rusia si ne-o prezinta in „Ecommerce Report Russia 2017”. Documentul noteaza ca, in 2016, piata comertului online rusesc s-a dezvoltat cu 10 – 15% si indica o orientare spre utilizarea dispozitivelor mobile, o migrare dinspre plata la livrare spre cea cu cardul si din ce in ce mai multe persoane interesate de serviciul click & collect pentru livrarea acasa ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Germania, in 2016 (raport)

  Dupa rapoartele despre starea e-commerce-ului, anul trecut, in Belgia, Marea Britanie, Irlanda si Franta, ecommercefoundation.org a analizat situatia din Germania si ne-o prezinta in „Ecommerce Report Germany 2017”. Documentul noteaza ca piata comertului online e in plina dezvoltare in Germania (care este una dintre cele mai mari piete de gen din lume), din ce in ce mai multi nemti cumpara ...

Continua
5 sfaturi pentru a creste marja de profit

Marjele de profit sunt principalul indicator care arata daca afacerea dumneavoastra va supravietui, va creste sau va scadea. In comparatie cu alte variante, nu exista niciun alt indicator care afecteaza in mod direct sanatatea financiara a afacerii dumneavoastra. Acest lucru este deosebit de evident in zona e-commerce. Deci marirea marjelor este o provocare continua pentru companiile e-commerce, daca isi doresc o sanatate financiara solida. ...

Continua
5 motive pentru a opri urmarirea manuala a preturilor concurentei

Daca ati ales sa faceti e-commerce, indiferent de care este rolul dumneavoastra, va veti confrunta cu o cantitate foarte mare de munca. Exista o multime de lucruri pe care ar trebui sa le constientizati. Intr-o lume in care clientii pot compara si gasi cel mai bun pret si 60% din cumparatorii online considera ca pretul e principalul criteriu de decizie pentru cumparaturi, comerciantii online trebuie sa fie constienti ca monitorizarea preturior concurentei reprezinta un volum de munca important ...

Continua
Google, amendat de UE cu 2,42 miliarde €

Motorul de cautare Google a fost amendat recent cu 2,42 miliarde € (2,68 miliarde $) de catre Comisia Europeana, care a considerat ca promoveaza, in rezultatele cautarilor, serviciile Google Shopping, informeaza site-ul retail.emarketer.com. Google Shopping este un serviciu care permite utilizatorilor sa caute produse pe site-uri e-commerce si sa compare preturi intre diferitele oferte. Comerciantii care apar listati aici (cu imagini, preturi si descrieri are produselor) platesc ...

Continua
Compari.ro are un nou proprietar

Site-ul Compari.ro a fost cumparat de grupul Rockaway, transmite compania intr-un comunicat de presa. Investitia a fost posibila cu sprijin financiar oferit de Daniel Křetínský, Patrik Tkáč si PPF Group. Alaturi de Compari.ro, Rockaway a achizitionat si site-ul de comparare maghiar Arukereso.hu si cel bulgar Pazaruvaj.com. Prin aceasta achizitie de la Grupul Naspers, grupul Rockaway, cu sediul in Praga, isi intareste prezenta pe piata de e-commerce din Europa de Est si face ...

Continua
De Craciun, romanii vor cumpara online cadouri de 620 lei (studiu)

Care sunt planurile pentru cumparaturile de Craciun ale utilizatorilor activi de Internet din Romania? Vor comanda cadourile mai ales din magazine online si vor cheltui 620 de lei, pentru cadouri pentru 6 persoane, majoritatea membri ai familiei. Perioada cumparaturilor pentru cadourile de Craciun a inceput deja in luna noiembrie, datorita promotiei Black Friday, din ce in ce mai populare si la noi, conform unui studiu Compari.ro, realizat de GKI Digital, in octombrie ...

Continua