Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Marea Britanie: 87% dintre cumparaturile din retail s-au facut online

Britanicii au cumparat online 87% dintre produsele cu amanuntul (fara a le include pe cele alimentare), cu aproape 9% mai multe fata de anul trecut, conform unui raport marca Delivery Matters, realizat pentru royalmailgroup.com. „Dezvoltarea retailului online promoveaza cautarea cu insistenta a celui mai bun produs, la cel mai bun pret. Oamenii continua sa ...

Continua
China traieste deja in viitorul retail-ului (VIDEO)

Asta citim pe qz.com, care noteaza ca in SUA s-au inchis peste 9.000 de magazine fizice anul trecut si urmeaza 12.000 in 2018 (iar brand-urile isi dau seama ca e-commerce-ul omoara comertul traditional), dar in tara asiatica situatia nu sta la fel: penetrarea vanzarilor pe Internet e cea mai mare din lume in China, dar vanzarile offline reprezinta in continuare peste 80% din total. In ...

Continua
Comertul online vs. offline, in 67 de cifre (infografic)

E-commerce-ul creste de la an la an, in SUA avand o rata de dezvoltare de 3 ori mai mare decat comertul offline. Cu toate acestea, vanzarile offline sunt de 10 ori mai mari decat cele din magazinele virtuale. Love.shopping.fm a strans – intr-un infografic – 67 de cifre interesante legate de cumparaturile traditionale si cele pe Internet, din care spicuim: in SUA, in 2017, se estimeaza ca s-au vandut online bunuri si servicii in valoare ...

Continua
Cum sa alegi furnizorul pentru platforma de eCommerce?

Foarte des apare intrebarea “Ce platforma aleg?”, intrebare la care vei primi mereu raspunsuri subiective, venite din partea unor antreprenori cu alte nevoi. Alegerea platformei de eCommerce trebuie facuta in dependenta de nevoile businessului tau, in functie de expertiza tehnica, experianta in online, functionalitatile si modulele de care ai nevoie. Cauta platforme de eCommerce unde poti incerca gratuit platforma, fara a fi ...

Continua
De ce OMNICHANNEL este cheia catre succes?

OmniChannel – conversie pe orice canal de vanzare.   Ne dorim din ce in ce mai mult sa atingem performanta de a ajunge la posibilii clienti, oriunde s-ar afla si pe orice dispozitiv pe care ei il folosesc. Desigur, business-urile care nu reusesc sa tina pasul si sa le ofere clientilor o experienta completa, digitalizata, se afla sub amenintare.   Totusi, de ce este extinderea pe multiple canale ...

Continua
Cum sa integrezi marketingul online cu cel offline, astfel incat sa vinzi mai mult

Daca ai cel putin o prezenta offline in care vinzi (deci nu doar showroom), atunci continua sa citesti. O solutie de marketing integrata de ajuta sa cresti business-ul folosindu-te de traficul din magazinele fizice. In online este foarte usor sa masori toate eforturile de marketing. Stii cat ai cheltuit, in ce campanie. Daca ai o echipa ce foloseste inteligent parametrii UTM poti masura foarte exact fiecare canal de marketing, ce ROI aduce ...

Continua
CE si CUM se vinde de Black Friday?

În ultimii ani ContentSpeed s-a implicat activ în desfășurarea campaniilor de Black Friday, generând de la an la an un impact crescut pentru magazinele online românești. Te invitam sa afli cum a evoluat fenomenul, urmărind câteva statistici. 2012 Deși în 2012 fenomenul Black Friday inca nu prinsese avant prea mare pe piața românească, ContentSpeed a desfășurat o prima astfel de campanie, generând ...

Continua
Integrarea Magazinului Online cu SmartBill.

Începand cu data de 18.10.2017, în urma numeroaselor cereri venite din partea clientilor nostri, avem deosebita placere de a va anunta ca platforma ContentSpeed este acum integrata cu cel mai utilizat soft de facturare din Romania. In parteneriat cu SmartBill echipa noastra de programatori a realizat un modul de integrare performant. Atat clientii actuali cat si viitori au posibilitatea de a automatiza facturarea comenzilor si de a sincroniza in timp real stocurile ...

Continua
Luxemburgul va avea platforma de shopping online

Consiliul guvernamental din Luxemburg a hotarat dechiderea unei platforme online de shopping, la nivel national, informeaza site-ul ecommercenews.eu. Aceasta va fi creata si operata de stat, va purta numele „Luxembourg for shopping” si se va adresa vanzatorilor en-gros din tara, care nu au deocamdata prezenta online, mai scrie sursa. Proiectul a primit unda verde, dupa ce ministrii din consiliul tarii au cazut de acord ca ...

Continua