Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

China traieste deja in viitorul retail-ului (VIDEO)

Asta citim pe qz.com, care noteaza ca in SUA s-au inchis peste 9.000 de magazine fizice anul trecut si urmeaza 12.000 in 2018 (iar brand-urile isi dau seama ca e-commerce-ul omoara comertul traditional), dar in tara asiatica situatia nu sta la fel: penetrarea vanzarilor pe Internet e cea mai mare din lume in China, dar vanzarile offline reprezinta in continuare peste 80% din total. In ...

Continua
Macy’s apeleaza la VR pentru a-si vinde mobila

Din martie incolo, retailerul american Macy’s va motiva cumparatorii sa il aleaga introducand cateva update-uri: checkout-ul mobile si realitatea virtuala (VR), citim pe engadget.com. Pentru a-si ajuta clientii sa aiba parte de o experienta unica atunci cand le trec pragul, in mall-uri, Macy’s introduce: checkout-ul rapid (disponibil pentru majoritatea produselor) – prin intermediul aplicatiei si a retelei WiFi proprii, scanezi produsele alese (cu ajutorul camerei telefonului tau), apoi ...

Continua
Comertul online vs. offline, in 67 de cifre (infografic)

E-commerce-ul creste de la an la an, in SUA avand o rata de dezvoltare de 3 ori mai mare decat comertul offline. Cu toate acestea, vanzarile offline sunt de 10 ori mai mari decat cele din magazinele virtuale. Love.shopping.fm a strans – intr-un infografic – 67 de cifre interesante legate de cumparaturile traditionale si cele pe Internet, din care spicuim: in SUA, in 2017, se estimeaza ca s-au vandut online bunuri si servicii in valoare ...

Continua
Cum sa integrezi marketingul online cu cel offline, astfel incat sa vinzi mai mult

Daca ai cel putin o prezenta offline in care vinzi (deci nu doar showroom), atunci continua sa citesti. O solutie de marketing integrata de ajuta sa cresti business-ul folosindu-te de traficul din magazinele fizice. In online este foarte usor sa masori toate eforturile de marketing. Stii cat ai cheltuit, in ce campanie. Daca ai o echipa ce foloseste inteligent parametrii UTM poti masura foarte exact fiecare canal de marketing, ce ROI aduce ...

Continua
Retail-ul american offline se restructureaza masiv

Asa cum scriam recent, in SUA a inceput apocalipsa retail-ului offline: peste 3.500 de magazine fizice se vor inchide in urmatoarele luni, in mall-urile din intreaga tara, unii retaileri renuntand la modelul traditional si mutandu-se exclusiv online. Nytimes.com intareste idea, dand drept exemplu cartierul new yorkez SoHo. Acesta era cunoscut pentru varietatea de magazine celebre de retail, nationale si international, dar acum bate vantul in magazinele ...

Continua
China: in 2020, piata e-commerce va valora 1,7 trilioane $

Un nou raport marca Goldman Sachs anunta ca cea mai mare piata online din lume, cea chinezeasca, va continua sa creasca in urmatorii ani, atingand valoarea de 1,7 trilioane $ in 2020, citim pe multichannelmerchant.com. Asa cum scriam recent, tot peste trei ani, in tara asiatica, cumparaturile pe dispozitive mobile vor atinge 1 trilion $, estimandu-se ca va deveni prima piata mondiala care atinge aceasta suma record, ajutata ...

Continua
Cum poate evolua industria comertului, in noua era digitala?

Traim in epoca Internetului Tuturor Lucrurilor (Internet of Things, a.k.a. IoT), in care toate obiectele (masini, electrocasnice, dispozitive mobile si portabile) sunt conectate intre ele cu ajutorul Internetului. In aceasta epoca digitala, consumatorul este conectat, avid de informatii, atent la pret si are pretentia la experiente de shopping similare pe toate canalele, scrie Alexander Leenus, creatorul Mazedon Inc. (startup de cumparaturi omni-channel), pe linkedin.com. 8 din 10 utilizatori de smartphone ...

Continua