Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Daca nu inveti de la clienti, ramai in urma – despre feedback

Cand incearca sa decida ce sa cumpere, de unde si cat sa cheltuiasca, consumatorii se bazeaza, in mod regulat, unul pe celalalt pentru ajutor. Cercetarile arata ca aproape sapte din zece persoane citesc recenziile online, inainte de a face o achizitie. Unii retaileri au inteles acest trend si au adaugat pe site-urile brand-urilor lor modalitati prin care cumparatorii pot scrie recenzii si evalua produsele. Totusi, unele companii din Marea Britanie (n.r. si din Romania) au ramas in urma acestui ...

Continua
Cele mai bune practici pentru avertizarile privind autenticitatea din evaluari si recenzii

La Baazarvoice ne-am declarat (n.r. – Jim Houlihan, director de Authenticity & Fraud la Bazaarvoice, autorul articolului) o misiune: “Sa producem schimbarea lumii spre o conversatie autentica, la un moment dat”. Autenticitatea este piatra de temelie a business-ului nostru: credem ca este dreptul consumatorilor sa aiba incredere in “cuvantul auzit din gura continutului”, de care se ciocnesc in fiecare zi. Bineinteles, nu suntem singurii cu aceasta convingere. Federal Trade ...

Continua