Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cum funcționează „Opinii de încredere” de la TRUSTED.ro

București, 30 martie 2016 – La aproape cinci ani de când oferă Marca de Încredere magazinelor online românești care respectă un set de standarde, Programul Național pentru Certificarea Magazinelor online TRUSTED.ro lansează sistemul „Opinii de încredere”. Este vorba despre un sistem public de feedback de la clienții reali ai magazinelor online, administrat independent față de magazine și clienți​. Feedback.Trusted.ro vine și cu avantaje certe pentru magazinele deținătoare ale Mărcii de Încredere, ...

Continua
De ce pierd clienti magazinele online?

Multe magazine online investesc bugete frumusele, ca sa nu spunem mari, in promovare online prin Google AdWords sau prin intermediul canalelor de social media cu scopul de a aduce cat mai multi vizitatori pe site-urile lor si chiar reusesc asta cu success, insa odata ajunsi pe site nu reusesc sa ii transforme in clienti. De ce pierd clienti magazinele online? Un raspuns foarte simplu pe care l-am putea primi de la multi “jucatori” din mediul comertului electronic este: “vizitatorii n-au gasit ce ...

Continua
Tehnologia? – un instrument! Clientul? – ia-l ca partener si vei domina piata!

“Trebuie sa incepi cu experienta clientului si apoi sa te indrepti inapoi spre tehnologie, nu invers!” (Steve Jobs)  Clientul, nu tehnologia, sa fie in centrul strategiei tale! Doar el iti poate aduce afacerea pe care o vrei si chiar mai mult decat te astepti! Studiile recente arata o mare schimbare in comportamentul clientilor. Dupa Mike Havard acestia “trec de la a fi o turma de oi pe care organizatiile le duc la tuns, la ...

Continua
Importanta Feedback-ului Negativ in Marketing

Feedback-ul negativ sau feedback-ul constructiv cum il mai putem numi, este din pacate unul dintre cele mai de temut, dar si ignorat instrument de care se feresc atat oamenii de marketing, cat si in general orice om cu responsabilitati dintr-un business. Pentru ca noi romanii suntem destul de negativisti, este normal sa avem o temere fata de acest lucru si doar o mica parte din noi sa vada partea constructiva a acestui ...

Continua
Despre Relatia Cu Platfoma Ta de e-Commerce

Majoritatea vizitatorilor acestui site au interactionat cu una sau mai multe platforme de e-commerce. Fie ca este vorba de o platforma open source, o platforma de tip saas cu plata lunara sau una personalizata, asteptarile tale ca si client a platformei sunt in mare parte aceleasi – sa te multumeasca, sa aiba functiile de care ai tu nevoie, sa fie cat mai simpla si sa genereze cat mai multe vanzari. Orice tip de platforma ai alege pentru noul tau ...

Continua