Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Pepsi investeste masiv in e-commerce

PepsiCo a anuntat venituri nete de 19,5 miliarde $ in ultimele 3 luni ale anului fiscal incheiat recent si spune ca va investi in comertul online, dezvoltarea digitala si brand marketing, citim pe businessinsider.com. Milioanele de dolari in cauza vin din economiile facute datorita noului plan republican de taxe si impozite din SUA, care aduce scaderi ale acestora pentru companiile cu venituri mari. Investitia este menita sa ajute ...

Continua
Carrefour investeste masiv in alimentele online

Pana in 2022, Carrefour si-a propus o strategie care include 4 elemente, citim pe retailanalysis.igd.com: va simplifica organizatia, taind 2.400 de job-uri (de la sediul central francez), fiind deschis parteneriatelor (ca recent anuntatul accord cu Tencent in China, unde compania vrea sa se impuna pe piata online nde Auchan a atut palma cu Alibaba) va investi 2,8 miliarde € in urmatorii 5 ani (de ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Rusia, in 2016 (raport)

Ecommercefoundation.org a analizat situatia e-commerce-ului din Rusia si ne-o prezinta in „Ecommerce Report Russia 2017”. Documentul noteaza ca, in 2016, piata comertului online rusesc s-a dezvoltat cu 10 – 15% si indica o orientare spre utilizarea dispozitivelor mobile, o migrare dinspre plata la livrare spre cea cu cardul si din ce in ce mai multe persoane interesate de serviciul click & collect pentru livrarea acasa ...

Continua
SUA: 77% dintre bacanii nu ofera servicii click&collect (raport)

Serviciul click&collect este popular in Franta si Marea Britanie, dar in SUA – conform celui de-al 84-lea raport anual al industriei alimentare marca PG, citat de progressivegrocer.com – 77% dintre bacanii nu ofera servicii de tip click&collect. Cu toate acestea, numarul de bacanii care il ofera a crescut in ultimul an, de la 15% in 2015, la 23% in 2016. Studiul a analizat 125 de companii din domeniu. Si a ...

Continua
Germania: supermarket-urile Rewe investesc in online

In 2015, lantul de supermarket-uri german Rewe (care detine peste 15.000 de magazine in intreaga lume) anunta ca planuieste sa investeasca mai mult in prezenta online. Acum, informeaza site-ul supplychainanalysis.igd.com, compania trece la fapte, in Germania: a lansat recent o aplicatie pentru site-ul online propriu, dorind sa le ofere clientilor modalitati mai flexibile si mai la indemana pentru a face cumparaturi; acestia pot acum sa isi comande cosul de cumapraturi dorit ...

Continua
IKEA prefera magazinele click & collect celor clasice

Cel mai mare retailer de mobilier din lume, compania multinationala suedeza IKEA, si-a schimbat recent strategia, mizand pe magazinele click-and-collect in locul celor traditionale, citim pe consumerist.com, via „Wall Street Journal”. Celebri pentru magazinele enorme, pline de mobilier si decoratiuni, amplasate in afara oraselor, cei de la IKEA au deschis in ultimul an fiscal mai multe locatii click-and-collect decat astfel de magazine clasice: 19 vs. 12, mai exact. Asta dupa ...

Continua
Tesco ofera serviciul click&collect la cumparaturi online

Lantul britanic de hipermarketuri Tesco ofera, mai nou, posibilitatea de colectare in aceeasi zi a cumparaturilor facute online in aproape 300 de magazine din intreaga tara, informeaza telegraph.co.uk. Serviciul click&collect oferit de retailerii din alimentatie este menit sa atraga cumparatorii grabiti si sa lupte cu livrarea competitiva oferita de Amazon Fresh. Din iunie incoace, Amazon ofera membrilor Prime din Londra livrare in aceeasi zi pentru 130.000 de produse alimentare proaspete ...

Continua
Comanzi online, ridici offline, cu serviciul PostaPanduri.ro

Din 15 iunie incoace, amatorii de cumparaturi online, curierii si comerciantii online pot beneficia de avantajele serviciului Click & Collect PostaPanduri.ro, pentru SmartLockers si Statii Postale, anunta wall-street.ro. Serviciul este un canal alternativ de livrare si gestiune a produselor comandate online: pe scurt, comanzi online, ridici offline (de la cel mai convenabil punct de ridicare prestabilit – oficii postale, spatii comerciale partenere, dulapuri inteligente a.k.a. pachetomate amplasate in cladiri ...

Continua
Ameninta livrarea in aceeasi zi serviciul click & collect?

Cat de importante sunt magazinele fizice, intr-o lume omnichannel, in care cu totii cumparam online? Retailerii sunt ferm convinsi ca, pentru client, este foarte important sa poata beneficia de serviciul click & collect (clientul cumpara online si ridica produsul dintr-un magazin fizic), unul dintre avantajele magazinelor offline. Dar cat de important este, de fapt, click & collect-ul, se intreaba econsultancy.com? Un sondaj asupra a 12.000 de cumparatori online din SUA si ...

Continua