Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Ultimul Update: 03 aprilie 2018 – 269 respondenti, 310 de platforme ecommerce folosite, PrestaShop 53, WooCommerce 48, OpenCart 37, Magento 34, Custom 26 Benchmark-ul despre Platforma de Comert Electronic folosita de magazinele online din Romania, este rezultatul analizei unui sondaj derulat in mod continuu cu ajutorul membrilor comunitatii de pe Facebook, grupul “Comert Electronic“.  Daca vrei sa participi si tu la acest sondaj (dupa trimiterea informatiilor ai acces si la datele acestuia) o poti face completand formularul de aici. Acest benchmark este ...

Continua

Ultimul Update: 22 martie 2018 – 115 respondenti, 2000 – 6000 euro costul mediu de programare in primele 12 luni de zile, intre 2.6 – 10.3% din cifra de afaceri declarata. Benchmark-ul despre Costurile de programare ale unui magazin online în primul an este rezultatul analizei unui sondaj derulat in mod continuu cu ajutorul membrilor comunitatii de pe Facebook, grupul “Comert Electronic“.  Daca vrei sa participi si tu la acest sondaj (dupa trimiterea informatiilor ai acces si la datele acestuia) o poti ...

Continua
Libris.ro, cifra de afaceri de 31,2 milioane de lei in 2017

Libris.ro, cel mai mare retailer online de carte din Romania, a avut in 2017 o cifra de afaceri de 31,2 milioane lei, in crestere cu 14% YoY. Valoarea medie a unei comenzi plasate pe Libris.ro a crescut anul trecut cu 20% fata de 2016, pana la pragul de 70 lei. Cele mai vandute categorii de produse au fost Beletristica, Dezvoltare personala si Carti pentru copii. Categoria cu cea mai ...

Continua
Studii: Rata de Conversie, Bugetul de Marketing, cat costa un Magazin Online?

Nu stiu cati dintre cititorii acestui portal educational in ecommerce si marketing digital sunt membri ai comunitatii Magazinelor Online de pe Facebook, grupul Comert Electronic, insa acolo se discuta zilnic probleme din viata de zi cu zi a site-urilor care vand online, orice, produse si/sau servicii. Au fost mereu discutii despre un benchmark in zona ratei de conversie, si legat de alti indicatori importanti, iar la sugestia colegilor de grup am efectuat un studiu adhoc in breasla comerciantilor online. Asadar ...

Continua

Rezultatele studiului de usability cu privire la amplasamentul principalelor butoane web ale unui magazin online – sondaj inceput in anul 2009   Acest chestionar, pe care va invit sa il share-uiti si voi amicilor si userilor vostri, clienti simpli de magazine online, a fost lansat in anul 2009 si inca primeste date. De-a lungul timpului am mai promovat acest studiu, si de cate ori am share-uit linkul formularului de colectare de date, am mai strans cateva. Cu ajutorul vostru acest studiu poate insemna ...

Continua
Black Friday 2016: rezultatele campaniei online in Romania

Cifre generale (via 2Performant) de la 00:00 si pana la 16:30 a fost generat un numar total de vanzari de peste 27.000, aproape de numarul de vanzari inregistrat cu un an in urma in toata ziua de Black Friday – 28.976 pana la ora 16:30 au fost inregistrate vanzari totale de 2.031.314,79 € (TVA inclus) valoarea comisioanelor a fost de 102.451,86 € (cu 10% mai mult decat valoarea totala din intreaga zi de Black ...

Continua
Românii se tem mai mult de eCommerce decât de eBanking

35% dintre români nu fac achiziții online din cauza temerilor legate de securitate. Doar 10 % dintre români declară că au o teamă specifică cu privire la utilizarea internet banking. 18% dintre români declară că au o temere cu privire la utilizarea conexiunilor wifi, pe device-uri mobile, în afara locuinței. Iar aceste temeri sunt și motivele pentru care românii nu fac uz de aceste instrumente / posibilități digitale. Studiul Eurostat cu privire la comportamentul online al europenilor relevă că românii sunt cei care ...

Continua
Piata de e-commerce romaneasca, in 2015, in cifre – peste 1,4 miliarde €

Aproape  o treime dintre romani au facut macar o data cumparaturi online (aproape 34%, adica 6,7 milioane din populatia totala de 19,8 milioane) si valoarea totala a retail-ului online autohton este de peste 1,4 miliarde € (cifra se refera doar la produse fizice, fara servicii, bilete de avion, hotel ori vacante). Asta reiese din cifrele compilate de gpec.ro, cu ajutorul 2Parale, Breeze Mobile, eMAG, GPeC, Internet World Stats, Millward Brown, mobilPay, RomCard si Visa. Printre statisticile extrase din ...

Continua
Romania, codasa Europei la e-commerce: interviu cu Liviu Taloi [integral]

Doar 11% dintre romani au facut cumparaturi online in anul care s-a incheiat, scria ecompedia.ro in decembrie, cand datele furnizate de oficiul european de statistica Eurostat aratau ca Romania este pe ultimul loc in UE cand vine vorba despre shopping-ul pe Internet. Atunci, Digi24 l-a luat la intrebari in legatura cu subiectul pe Liviu Taloi (consultant servicii online): [VIDEO] http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Romanii+codasi+la+cumparaturile+pe+internet Mai jos, cititi pe larg interviul acordat de ...

Continua
Care e cel mai vizitat magazin online de catre români? Studiu de audienta GEMIUS

Chinezii de la Alibaba Group se afla pe primul loc intr-un clasament al magazinelor online vizitate cel mai des de utilizatorii de Internet din Romania: site-urile lor – Aliexpress.com si Alibaba.com – au avut cel mai mare trafic din tara noastra, conform unui studiu Gemius, care a analizat date din septembrie 2015. Cercetarea internationala a fost realizata de gemiusAudience, in 30 de tari din Europa, Orientul Mijlociu si Africa de ...

Continua